angel eyes sr

Advertisement - register to remove this

en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem ook zelf aan en uit kan zetten want std brand me licht altijd en ik wil dit zelf aan en uit kunnen zetten ook achter maar wel remlicht houden
 
dan moet je gewoon een van de 2 draden door knippen en er een schakelaar tussen plaatsen. Het beste kun je dat op de + doen van de lamp. welke kleur deze draad heeft weet ik niet. Dit zou je dan even moeten opzoeken in je schema.
 
mja , waarom zou je m uit willen doen 8P

gewoon aansluiten zoals op het schema ?

verder heb je + en - , dus 1 plus voor groot licht en 1 voor klein als dat erop zit , en 1 massa , zo simpel is het.

en als je de scooter aan de loopt maakt kun je zo met een multimeter of spanningszoeker meten waar wel en niet stroom op staat , simpel dus.
 
heb em nu net vervangen ging overal net tussendoor alleen nu zit ik met de kabels heb me min op de zwarte kabel van de koplamp aangesloten en dan de plus op de laatste 2 kabels groot en dimlicht. alleen werkt het grootlicht nu niet :S hoe kan dat komen
 
Ja omdat je je kabels verkeert heb terug geplaatst denk ik, :O :p
Even uitzoeken...

Aan/uit idd gewoon met schakelaar, of aan je contactslot bevestigen: gaat het automatisch.
 
Back
Top