aerox angel eyes

Ja dat is hem.
Die bruine draad vind je op meerdere plekken terug onder andere bij de claxon.
Misschien is het daar handiger om een aftakking te maken zonder de kabelboom te beschadigen.
Als je onderstaande stekker monteerd aan je Angel Eyes en je trekt de bruine draad van de claxon los en steekt onderstaande stekker op de vrijgekomen aansluiting van de claxon en dan de stekker van de bruine draad steek je dan op aansluiting met de groene pijl.

View attachment 68083
Ja dat is goeie oplossing ja, echter snap ik nog niet helemaal hoe het zit met de massa. De kant van de angel eyes van de driver gaat de massa naar de lamp, maar waar gaat de andere kant heen? of hoeft daar niks?
 
Ik snap de vraag niet helemaal.

Kijk eens naar het plaatje hieronder, zo moet je het aansluiten.
De massa tak je af van de zwarte draad in je kopamp.

1672171790983.png
 
Last edited:
Op bovenstaande wijze werkt de angel eye toch alleen wanneer je claxoneert?!
Nee.
De claxon wordt aan de massazijde geschakeld.
Dus er loopt een 12V voeding naar de ene zijde van de claxon.
De andere zijde van de claxon loopt naar de ene zijde van de claxonschakelaar,de andere zijde van de claxonschakelaar loopt naar massa.

Zo dus:
1672173864901.png
 
Last edited:
Nee.
De claxon wordt aan de massazijde geschakeld.
Dus er loopt een 12V voeding naar de ene zijde van de claxon.
De andere zijde van de claxon loopt naar de ene zijde van de claxonschakelaar,de andere zijde van de claxonschakelaar loopt naar massa.
ah zo, interruptie van Sparky is niet aanbevolen. :laughing::smilingimp:
 
Ik snap de vraag niet helemaal.

Kijk eens naar het plaatje hieronder, zo moet je het aansluiten.
De massa tak je af van de zwarte draad in je kopamp.

View attachment 68086
ah, ik moest het alleen voor me zien ik snap het nu weer. Zo'n kabelschoen met vertakking heb ik niet en ze zijn schaars dus morgen maak ik er zelf een. Ik laat het weten als ik nog hulp nodig heb.
 
ah, ik moest het alleen voor me zien ik snap het nu weer. Zo'n kabelschoen met vertakking heb ik niet en ze zijn schaars dus morgen maak ik er zelf een. Ik laat het weten als ik nog hulp nodig heb.
Hoi, ik heb zelf uiteindelijk zelf zo'n kabelschoen met aftakking gemaakt en alles zo aangesloten.
IMG_2454.jpg
Toen testen... Helaas kwamen we erachter dat de oude angel eyes toch bijna compleet waren doorgebrand gok ik, want het brandde maar het was niet bepaald licht dat ervan af kwam.
IMG_2456.jpg
We hebben die dus ook moeten vervangen. Uiteindelijk dus eerst driver gedaan, testen en uiteindelijk de eyes vervangen.

IMG_2457.jpg


Eindresultaat is top dus heel erg bedankt @Sparky ! Volgens mij brandt hij zelfs feller dan dat ie op wisselstroom deed op hoge toeren.
 
Back
Top