anders wordt je pa even gearresteerd

Status
Not open for further replies.

Opverzoek

Buiten gebruik
het was een zondag morgen en mijn vader dacht laat ik even gaan fietsen en foto;s maken hier in den haag. Zo gezegd zo gedaan. Na 3 uur was ie nog niet thuis dus me moeder en ik begrepen er niks van! Komt me vader opeens binnen en verteld dat hij net gearresteerd was!

Hij was op et lange voorhout van de ambasade van Amerika zit foto's aant maken van een hotel dat opgeknapt werd(een soort hobby van em dat foto's maken op zondag ochtend) Opeens werd er achter em geroepen wat doe jij daar! Waarop me vader zich opdraait en recht in de ogen van zo blauwjas kijkt! Ja geef jij die camera is waarop me vader zegt pardon? Tis U voor jou! Die agent zegt wat staat er op die camera? Waarop me pa zegt dat gaat je niks aan! Wat is je naam? Me pa zegt ja dat gaat je geen flikker aan! Waarop er opeens 2 agenten op hem springen en hem in de boeien slaan! Vervolgens werden zijn zakken leeg gehaald en de camera bekeken! Me vader vroeg waar slaat dit op? Ja je bent aangehouden omdat je je verdacht ophoudt bij een bewaakt gebouw(bleek dat de spaanse ambasade naast et hotel zit) Eenmaal op et bureau moest hij allerlei vragen me antwoorden en zijn naam geven. Hij werd toen weer vrij gelaten na een 1 uur in de cel gezeten te hebben. Me pa vroeg toen ja waarom was dfit nou allemaal! Waarop de hulp officier zei ja men dacht dat je een soort spion was die foto's maakte voor de terroristen!

Wat vinden jullie hier nou van ik vind et echt te ver gaan dit!

moest et even kwijt want vind dit echt niet kunnen!

Advertisement - register to remove this

Tjah je kan wel zeggen dat het overdreven is maar ja. Ik heb liever dat ze het zo doen dan dat er aanslagen komen. Helaas het zekere voor het onzekere.

InsaneMalebrain said:
Proberen ze is boeven te vangen is het nog niet goed :rolleyes: :p

Tjah Oefening baart kunst zie je maar weer dat dit een van de weinige dingen is wat ze dus nooit doen 8P

Kvind het TE overdreven , ze hadden et ookwel wat rustiger aan kunne pakke , mja als je pa al zo gaat reageren dan word et nog verd8er dusja:P Ze hadden et wel wat beschaafder af kunne handelen

Als een agent aan een verdachte zijn naam vraagt en deze verdachte wil zijn naam niet geven, zal de agent de verdachte aanhouden en proberen achter zijn identiteit te komen door een zogenoemde identiteitsfouillering.

al had je pa normaal gereageerd op de vragen die er werden gesteld was die waarschijnlijk niet hardhandig meegenomen.
je vader heeft toch niets te vrezen? als die gwoon had gezegd dat het ze hobbie was dan hadden ze hem misschien alsnog meegenomen maar op een heel andere manier.
die smerissen doen ook alleen maar hun werk en ik snap wel waarom er zo wordt opgetreden.
en vind dat een goede zaak.

Sjoerd said:
^^ Ik niet, zeik allemaal niet zo zeg, tis ook nooit goed.

Prima zaak.

Mee eens, als je pa normaal had geantwoord op de vragen die zij stelden, hadden zij niet hardhandig op moeten treden.
Nu gebeurd het dan toevallig bij jouw vader, maar soms bij andere 'echte' 'boeven' en dan vind ik het ook een prima zaak...

Beter iets te hardhandig dat je daarna vrij kan worden gelaten omdat er niets aan de hand is, dan dat ze te soft zijn en alles maar door de vingers zien, terwijl het dan foute boel is.

naja ipv dat zei zeggen he wat doe jij daar! hadden ze toch ook even rustig kunnen vragen meneer wat doet u daar ipv dat onbeschofte gedrag van ze

Ik snap ook niet waarom je pa zo "aggressief" reageerd. Waarom legt hij niet gewoon uit dat hij het leuk vind om foto's te maken en niet wist dat daar een gebouw stond dat niet gefotografeerd mocht worden. Als hij dat had gezegd en de agent netjes te woord had gestaan dan hadden hun waarschijnlijk hem ook gewoon laten gaan hoor :) Als je je in hun ogen "vreemd" gedraagd dan ben je natuurlijk al snel het haasje. En bovendien zo zie je maar weer dat de politie toch meer dingen onder controle heeft dan dat wij denken :W

Helaas dat dit moet gebeuren, maar het is nou eenmaal nodig. Hier kan je de politie niet op aanspreken, alleen terroristen die ervoor zorgen dat we tegenwoordig zo achterdochtig moeten zijn.

Z-town A3r0x said:
Ik snap ook niet waarom je pa zo "aggressief" reageerd. Waarom legt hij niet gewoon uit dat hij het leuk vind om foto's te maken en niet wist dat daar een gebouw stond dat niet gefotografeerd mocht worden. Als hij dat had gezegd en de agent netjes te woord had gestaan dan hadden hun waarschijnlijk hem ook gewoon laten gaan hoor :) Als je je in hun ogen "vreemd" gedraagd dan ben je natuurlijk al snel het haasje. En bovendien zo zie je maar weer dat de politie toch meer dingen onder controle heeft dan dat wij denken :W

Juist, prima werk van de politie

Status
Not open for further replies.
Back