Maar als de breedte het zelfde blijft en hij is iets langer?, die van polini die 738mm is, is voor de 4t zip staat erbij, Lijkt mij dat dit dan er gewoon op kan en wellicht hoger komt op de achter poulieIk denk niet dat het een goed idee is om zomaar de lengte/breedte van je v snaar te vervangen. Zal denk ik alleen maar averechts werken.
geen idee nog, ga zo rijden, maar in theorie moet ie nu iets langer kort blijven bij de vario waardoor ie in eerste versneling weg rijd ipv tweede versneling als de snaar all enigs zins diep in de achterste poulie zitMerk je nu ook verschil met de acceleratie en top snelheid?
Ik zit namelijk te denken of ik hem ook ga halen.
Is het nog gelukt om de dip er uit te krijgen? En is je topsnelheid nog toegenomen?Rijd wel iets vlotter, in het begin nog een dipje maar misschien met shimmen op te lossen, had er all een ringetje in gedaan
heb de orginele snaar er weer in, ga nog wel wat uitproberen met een paar shimringetjes aangezien de halfpoulie de snaar omhoog drukt als je deze terug monteert waardoor ie in theorie in ze 2de versneling wegrijdIs het nog gelukt om de dip er uit te krijgen? En is je topsnelheid nog toegenomen?
Bij mijn zip iget was de bus hetzelfde als die van de malossi multivarPak de originele vario bus met standaard snaar.
zou je deze misschien kunnen opmeten en de maten doorgeven? Ik heb hier namelijk wel eens iets vaker over gelezen, maar wat ik al zei in mijn vorige bericht, deze was hetzelfde als die bij de multivar komt. Misschien dat piaggio de standaard variobus veranderd heeft.Pak de originele vario bus met standaard snaar.