Andere cdi (onbegrensd) werkt niet

jayvanveen

Member
Hallo, ik heb gister een cdi van een vriend van me in mijn scooter gemonteerd en toen even gereden. Deze cdi is onbegrensd en we hebben beide een 4t zip. we hebben bijna de zelfde setup, alleen heeft hij wss iets andere rolletjes die niet zoveel schelen en is zijn blok afgesteld. hij rijdt 15-20km harder dan mij. toen ik zijn cdi erin zetten merkte ik geen verschil weet iemand hoe dit kan?
 
Advertisement - register to remove this

Bijna dezelfde , is appels en peren vergelijken , pak eens twee autos van hetzelfde merk en bouwjaar , en zelfde type , rijden ook allebei anders .
Er zijn zoveel factoren , b.v , heb jij een sensor bij je koppeling , vsnaar / rollen / druk en trekveren precies gelijk , banden spanning en banden merk gelijk , jullie gewicht , en zo kun je nog wel even door gaan .Ook de algehele staat van de motor speelt een rol.
 
Bijna dezelfde , is appels en peren vergelijken , pak eens twee autos van hetzelfde merk en bouwjaar , en zelfde type , rijden ook allebei anders .
Er zijn zoveel factoren , b.v , heb jij een sensor bij je koppeling , vsnaar / rollen / druk en trekveren precies gelijk , banden spanning en banden merk gelijk , jullie gewicht , en zo kun je nog wel even door gaan .Ook de algehele staat van de motor speelt een rol.
ja ik wist wel dat dit sowieso verschil zou maken maar het verbaasd mij dat dit 20km p/uur verschil is en dat als ik een onbegrensde cdi erin zet dat er niks veranderd qua snelheid etc.
 
Ja scooter moet nog afgesteld worden idd maar wilde dat pas als laatste doen, maar het licht dus gewoon aan mijn scooter dat een onbegrensde cdi niks veranderd
 
Back
Top