andere uitlaat (sito)

svenneke

Well-Known Member
hey.

hoe rap zou je gaan met deze uitlaat?
alle begrenzinge eruit
op een booster spirit van 2004 en nog helemaal orgineel

alleen vario ring er uit en de prop enzo uit die uitlaat.

hoe snel zou je zo ongeveer gaan?

01100715_hi.jpg
 
Advertisement - register to remove this

ja me brommer is afgepakt en alle tuning dele zijn er onderuit dus ook de uitlaat en wil even wat geld besparen op een uitlaat en even gwn men snelheid maximaal houde dus 45

dusja hoe snel zou je met die gaan als je de prop en vario ring er zou uithale een schaating zowat?
 
melf even boven staat er dat alle onderdele voor het opdrijve worden er afgehaalt snapie dus me uitlaat ook
oke maar er staat niet bij dat ik me orginele kwijt ben:)

mja , je kunt toch gewoon de std uitlaat ontgrenzen :?

of ben je die nou echt kwijt?

mischien helpt het ook als je even wat duidelijker bent , zijn Belgen over het algemeen vaak slecht in maar probeer het eens ;)
 
melf is toch zoon moeilijke nederlander :p

kijk ik heb mijn orginele uitlaat ooit ergens gelegt thuis.
maar volgens mij ligt die nu ergens op een boot naar afrika.
dus me vader heeft die naar de container gebracht.
denk ik want vindt hem niet bij mijn onderdelen.

en heb nu een een gekrulde er onder.
maar me scooter is afgepakt en alle onderdele die de brommer opfokke die gaan er af.
dus wil ik die uitlaat er onder zette en even orgineel weer 45rijde maar na een tijdje.
dat ze mij niet meer echt in het oog houde. de prop en vario ring er uit hale maar ik wil dan weten hoe rap ik zou rijden.


versta je het nu melfje :p
 
tussen de nul en wat je er zelf uit wet te toveren. Voor dat je een krul er onder gooide en al die dingen meer heb je toen niet onbegrensd rond gereden?? Want dan zou je ongeveer de ze;fde snelheid aan kunnen houden als richtlijn
 
Back
Top