Andere Overbrenging?

Metonic

Nu ook met Hebo Alu 70
Als ik onder mijn DNA een 50cc MHR cilin. zet , moet ik dan ook een andere overbrenging erop zetten? Moet ik dan zowel een primaire en een secundaire overbrenging erop zetten?

Advertisement - register to remove this

het moet niet, maar het kan wel, als je vindt dat je scooter niet genoeg top snelheid heeft, dan kan je een iets langere overbrenging nemen, je kan dan beter of alleen primair, of alleen secundair, want als je ze gelijk allebij neemt wordt je overbrenging algouw te lang! hou wel in de gaten dat je dan een stukje trekkracht inleverd he!

Mja, met een MHR50 heb je al niet zo superveel koppel als met een 70cc, dus als je nog een beetje hard wilt optrekken kan je em beter std laten.

Originally posted by Daanje
Mja, met een MHR50 heb je al niet zo superveel koppel als met een 70cc, dus als je nog een beetje hard wilt optrekken kan je em beter std laten.

Best te doen hoor...

beter laat je gewoon je standaart vertanding zitten als je niet al te veel vermogen hebt...of wil bij een stoplicht door een snor eruit gereden worden ofzo? lijkt me niet echt zo kewl :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Back