Ander werk...(advies/ervaringen nodig)

zagon

Banned
Ik zoek ander werk,

ik dacht aan de beveiliging, daar zijn wel leuke centjes te verdienen dacht ik, heeft iemand hier wat aan toe te voegen uit ervaring van hem/haarzelf of vrienden/vriendinnen?

Andere leuke baantjes zijn ook welkom, ik moet in ieder geval centen hebben!

BVD, grtzz,Jacco.

Advertisement - register to remove this

beveiliging, les eens wat preciezer uit. bedoel je echt 'bodyguards'? of meer in de richting van industrie terrein bewakers zegmaar?

bij spaarselect werken. (financieel adviseurs) een vriend v mij werkt daar.
dan moet je dus mensen bellen en hun overhalen om een afspraak met iemand van spaarselect te maken die bij jou tuis komt om het een en ander te bespreken enzo. je krijgt iets van 7 a 8 euro per uur en heel veel extra euro's als je een afspraak hebt kunnen maken.

verdient erg goed

Postbode :D

Klinkt dom, maar is best relaxt werk. Ik heb het rond de kerstperiode gedaan via uitzendbureau dus dat verdiende klote, maar als je gewoon door PTT betaald wordt verdient het best lekker. Voordeel is ook nog dat je op tijd vrij bent en dat je kans hebt om (als je sjeesbewijs hebt) met zo'n otootje te mogen sjeesen.

Ik heb het toen in ed kou met sneeuw en regen gedaan en dat was niet ideaal, maar werk op zich is lekker relaxt. Beetje in de buitenlucht is altijd wel chill.

Je moet gewoon bij een autoverhuurbedrijf gaan werken... De hele dag een beetje auto's door het land neerzetten, en met je OV terug... Ken iemand die dat deed, hij moest gewoon een splinternieuwe E-klasse naar Schiphol brengen, en dat soort dingen 8)

Originally posted by Pino D'Ambini
mja ik zit dus ook in de beveiliging ..
en het bevalt me zekers goed :)

wat doe je dan precies voor werk, want ik ben namelijk ook op zoek naar ander werk, en wat ik wil gaan doen weet ik nog niet precies.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Je moet gewoon bij een autoverhuurbedrijf gaan werken... De hele dag een beetje auto's door het land neerzetten, en met je OV terug... Ken iemand die dat deed, hij moest gewoon een splinternieuwe E-klasse naar Schiphol brengen, en dat soort dingen 8)

Dat werk kreeg ik ook nog aangeboden, maar hebik neit gedaan omdat het zo klote is dat je geen vaste tijden hebt, zit je bv net bij een vriend ofzo kunnen zij je opeens bellen, dan kan je wle weigeren natuurlijk maar dat shciet niet op.

Bij een vliegtuig catering berdijf, dan moet je vliegtuigen na, een vlucht snel ff schoonmaken en vers eten/drinken naar binne brenge. Best chill soms heb je 3 kwartier nix te doen dan mag je iets voor jezelf doen, op die bagage wagentjes scheure ofzo of muziek luisteren. Verdient ook lekker, maar danmoet je wel vlakbij schiphol wone

Originally posted by The Joker
Bij een vliegtuig catering berdijf, dan moet je vliegtuigen na, een vlucht snel ff schoonmaken en vers eten/drinken naar binne brenge. Best chill soms heb je 3 kwartier nix te doen dan mag je iets voor jezelf doen, op die bagage wagentjes scheure ofzo of muziek luisteren. Verdient ook lekker, maar danmoet je wel vlakbij schiphol wone

bij wegener inkt aanvullen:D
eerste uur inktbakken schoon maken en daarna om de 20/30 minuten een ronde lopen van 5 minuten om inkt aan te vullen in de bakken.das pas relaxt werk8)
verdienste zijn niet verkeerd ondanks dat aarzige uitzendbureau.6.30 euro per uur bassisloon.avonduren x 150%,als je moet overwerken of je moet door omstandigheden later pauze houden is het gratis bunkeren in de kantine:D
ik heb het er goed naar mijn zin:W

Originally posted by Pino D'Ambini
mja ik zit dus ook in de beveiliging ..
en het bevalt me zekers goed :)

wat doe jij dan precies?

heb je er veel opleidingen voor nodig?

misschien heb ik via via beveiligingswerk op schiphol aangeboden gekregen:W

BTW: het gaat om VAST WERK:#

grtzz, Jacco

Schiphol is wel relaxed hoor, me pa + oom werken er en met de centen zit het wel goed ;)... je woont in ter aar, dus je krijgt ook wel behoorlijk wat reiskosten vergoed....enne als je een beetje geluk hebt kan je nog voorrang krijgen bij ´goedkoper´ vliegen :)

Back