M milano Well-Known Member 25 August 2010 #1 hallo ik heb een vraag wil graag een sportstuur ofzoiets op mijn speedfight 2 zetten.wat heb ik allemaal nodig (stuur) en wat kan ik het beste nemen. mvg milano:#
hallo ik heb een vraag wil graag een sportstuur ofzoiets op mijn speedfight 2 zetten.wat heb ik allemaal nodig (stuur) en wat kan ik het beste nemen. mvg milano:#
L luuk4100 Well-Known Member 26 August 2010 #2 je hoeft alleen een sportstuur en andere stuurpen te bestellen monteren en klaar Upvote 0 Downvote
M milano Well-Known Member 26 August 2010 #3 luuk4100 said: je hoeft alleen een sportstuur en andere stuurpen te bestellen monteren en klaar Click to expand... dus die remhevels en dat knipperlicht gebeuren kan ik zo overzetten????maar in die stuurpennen zit toch ook verschil in of niet????? Upvote 0 Downvote
luuk4100 said: je hoeft alleen een sportstuur en andere stuurpen te bestellen monteren en klaar Click to expand... dus die remhevels en dat knipperlicht gebeuren kan ik zo overzetten????maar in die stuurpennen zit toch ook verschil in of niet?????
Melv16 Gewoon Melvin.. 26 August 2010 #4 Stuurschakelaars en remhendels enzo kun je gewoon overzetten. Verder ben je een stuur, stuurpen en setje handvaten nodig. Stuurpen gewoon eentje nemen waar bij staat aangegeven dat hij voor een Speedfight is. Upvote 0 Downvote
Stuurschakelaars en remhendels enzo kun je gewoon overzetten. Verder ben je een stuur, stuurpen en setje handvaten nodig. Stuurpen gewoon eentje nemen waar bij staat aangegeven dat hij voor een Speedfight is.
weslietje Well-Known Member 27 August 2010 #6 soms kun je de linkerhandvat niet van je stuur afkrijgen.. Upvote 0 Downvote
maartuh Well-Known Member 27 August 2010 #7 Met compressor eronder blazen wil wel eens helpen.... Maarja miss een KM teller ook wel handig? Upvote 0 Downvote
M milano Well-Known Member 28 August 2010 #8 allemaal bedankt,ben nu helemaal op de hoogte van het een en ander.als ik jullie ook niet had:winner: grt milano Upvote 0 Downvote
allemaal bedankt,ben nu helemaal op de hoogte van het een en ander.als ik jullie ook niet had:winner: grt milano
Melv16 Gewoon Melvin.. 28 August 2010 #9 Doe je het topic ook even sluiten dan ? Rechtsboven bij Thread Tools . Upvote 0 Downvote