Tnt stuur of een ander merk?

SiemKromdijk

Zwolla Cruisah
Hallo,

Ik wil graag een sportstuurtje op mijn sr zoals dit:
van easyparts.nl:

http://www.easyparts.nl/partpics/0118303244_hi.jpg

een stuurtje van tnt van 61 cm, Acsud Artikelnummer: 303244

Maar ik had er een vraagje over,

1. Is het de moeite waard? qua monteren? veel werk?
2. Aanpassingen? ik heb iets gelezen dat je je soms moet aanpassen?
3. Ik heb nog meer nodig, een stuurpen of zo iets? prijs?
4. Wat heb je precies nodig voor een sportstuurtje, (bijvoorbeeld stuurpen, stuurtje, die boutjes, die moertjes)


5. Waar laat je je schakelaars? groot licht? klein licht? benzine? olie? Monteer je een "dashboardje" op het bovenste stangetje (foto)??
Weet iemand de prijs van bijvoorbeeld dan van zo;n dashboardje? een goede met alle functies die je nodig hebt!?



6.En past deze TNT 61 lang stuur op mij Sr? Zonee, waar zou ik dan naar moeten gaan kijken? ander stuur? 61 cm niet te breed?

En ik wil ook me stuur naar voren hebben staan, zoals je wel is ziet bij sommige scooters.



8.En de aanpassingen als dat zou moeten, bijvoorbeeld iets van afdraaien? of zo iets? dat kun je bij de dealer laten doen?

Sorry voor de vele vragen, bij voorbaat dank

Sim
 
Advertisement - register to remove this

1: Het is de moeite waard als je het mooi vind iig. smaak verschilt maar I LIKE IT
2: Ligt eraan wat voor scooter je hebt. voor de meeste modellen zijn clamps verkrijgbaar om je tnt stuur te monteren als je een vooruitstaande clamp wilt dan moet je wel je stuurpen verlegen.
3: je hebt een clamp nodig of als je een vooruitsaande clamp wil moet je je stuurpen verlegen.
4: Stuur+Clamp (bij vooruitstaande clamp ook verlenging van je stuurpen) boutjes etc. wordt bijgeleverd.
5: schakelaars kun je nog gewoon op je stuur monteren. vind je diet niet mooi? moet je zelf wat gaan knutselen met miniatuur schakelaars of iets dergelijks.
je dashboard ben je kwijt er zijn wel verschillende vervangende digitale tellertjes etc. (aim, koso, stage6, tnt etc.)
6: te breed is hij niet nee. en met de juiste clamp past het gewoon.
vooruitstaandeclamp moet je gewoon even een stuurpen laten draaien oid.
8: zou je bij je dealer moeten vragen, gewoon even bellen dus.

9: je hebt nummer 7 overgeslagen :p
en je hebt nogal veel vragen;)

volgende keer gewoon rechtestuurtjestopic dus
 
haha ja ik ben nummertje 7 vergeten, ik wou daar geen vraag van maken;) ik hebnamelijk al zoveel vragen haha;) he maar dan ga ik daar even naar kijken dus voor een clamp en stuurtje en dan ga ik even bij mijn dealer informeren.

Bedankt!!
 
Ik heb dus dat stuurtje van tnt van 61 cm, de schakelaars regel ik wel dat vind ik opzich niet lelijk dat dat op het stuurtje zit dus ik koop wel eentje van aim of koso opzich wat het beste kwaliteit-prijs verhouding heeft. Maar de clamp, ik zie nergens een clamp? voor het tnt stuurtje ? ik heb een Sr minarelli horizontaal.. waar zou ik zo'n clamp vandaan moeten halen dan?
 
En mijn oog is gevallen op een koso boordcomputer.. 144,95 ongeveer, die kan er dan op.. maar hoe weet ik of die gaat passen op mijn stuurtje?!

Heeft iemand ervaring met die koso- boordcomputer, hij heeft alle functies dus ik ben ook meteen klaar als ik dat ding heb..

en waar kan ik zo;n clamp fixen? ik heb namelijk beetje gezocht, maar zie nergens een clamp voor aprilia Sr.....


Kan iemand mij helpen???
 
Je kan volgens mij gewoon die schakelaars erop laten zitte, zo'n boord computer is zonde van je geld..en als je dan echt je temp, toeren en snelheid wilt weten koop je koso tellertje en fiets teller lijkt mij..
 
Ja maar het gaat me er ff niet om wat je ervan vind maar, of het zou passen op dat tnt stuurtje? en wat voor clamp zou ik dan in ieder geval moeten hebben op een Sr Minarelli Horizontaal? de diameter? 22? 23?
 
@SIEMKROMDIJK

http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=16244
voor meningen en ervaringen wat betreft kosotellers

de diameter van je clamp weet ik niet
zou je moeten opzoeken in het rechte stuurtjes topic waar ik ook weer even naar toe link: http://forum.scooterforum.net/forum/...ad.php?t=59484

en Ja je koso teller past wel maar mooi is anders (mijn mening)
ik vind dat een tnt stuur zo leeg mogelijk moet zijn
daarom heb ik ook geen enkele knop meer op me stuur zitten. enkel gas en rem spul + choke


succes er mee
 
Back
Top