ander menu sony ericsson t610

CrossRally

Banned
Heb 2 weken geleden een sony ericsson t610 bij vodafone gekocht. Het gaat om een prepay toestel. Mijn menu is heel anders van kleur. Dus rood/blauw/wittig.

En nou wilde ik zo`n menu hebben :
7.jpg

Maar hoe krijg ik dat voor elkaar?? Moet mij telefoon daarvoor is unlocked worden.

Advertisement - register to remove this

Unlocken is alleen voor andere provider.

Staat dat niet ergens bij instellingen. Verder weet ik dat Vodafone vaak dingen veranderen aan toestellen met hun instellingen, die je dan niet meer kan wijzigen. Kan zijn dat jij dat ook hebt met jou toestel.

Ik weet niet of je de beschikking hebt over een bluetooth dongle of iets anders om je foon met de pc te connecten. Als je dat hebt dan kun je van de SE site een progje downen om je eigen thema te creeëren. Als het goed is zitten er std. in de telefoon al wat andere thema's..

Dat gaat niet, Vodafone heeft dit er zelf op te zetten en is er niet af te halen.
Ik heb zelf ook de T610 gehad maar dan zonder vodafone.

Vodafone heeft wel meer van dat soort grappen :'(

ik heb ook een vodafone T610 en die iconen kun je iid niet veranderen. En geloof me, want ik heb er overal naar gezocht. Je kunt wel themas downloaden, maar de iconen blijven wel hetzelfde.

Slo DowN said:
ik heb ook een vodafone T610 en die iconen kun je iid niet veranderen. En geloof me, want ik heb er overal naar gezocht. Je kunt wel themas downloaden, maar de iconen blijven wel hetzelfde.

Hij heeft ut ook niet over de iconen, maar over de kleuren van zijn menu's. Of hij die kan veranderen.

Zoals al is gezegt: Vodafone doet zijn kleuren erin en dan kan je er niks aan veranderen. Je zou is een thema kunnen downloaden via de wap of internet

Ossje said:
Hij heeft ut ook niet over de iconen, maar over de kleuren van zijn menu's. Of hij die kan veranderen.

Zoals al is gezegt: Vodafone doet zijn kleuren erin en dan kan je er niks aan veranderen. Je zou is een thema kunnen downloaden via de wap of internet

Maar de kleuren die t610 zitten waar hij een plaatje van heeft kan hij niet krijgen dat is een non-branded versie en hij heeft een vodafone branded versie.
Vodafone heeft er een software opgezet, waarschijnlijk was hij ook goedkoper dan een non-branded versie.

Back