amico project

Status
Not open for further replies.
heej, ik word n btje nieuwschierig met je EVO-spulletjes. Wanneer gaan we ff sporten dan? Moet je toch kunnen winnen met al die zooi van je....
 
Vanmiddag heb ik weer eens een van mijn toekomstplannen bevredigd, hehe. Ik heb namelijk effe een powerbox gehaald alleen is het de malossi versie geworden en geen polini
 
persoonlijk vind ik de evo (w) een top cilinder !!! en als er eentje beter zou kunnen zijn dan zou het de mhr cilinder zijn, maar op dit moment vind ik de evo (w) wel de beste die dr is voor verticaaldoor de enorme trekkracht en mooie top
 
Je scooter is wel dik geworden....zou je niet je voorkap vollop erg gaan bewerken?

Persoonlijk zou ik proberen die punt weg te halen en die dan op te vullen met polyester ofso..
 
Hm , hoop gezeik op mn post.
Was nieteens zo bedoelt , ik zou je al1 aanraden een schijfrem pas te maken , of een velg met schijf te monteren

Verder vind k het redelijk leuk gedaan , motorish
Maar het uiterlijk , sja.
Het komt een beetje over als een kroegfiets:

Pak een bus verf , 5 minuten tijd , en je hebt hetzelfde als nu

Maargoed, dit was dus onderbouwd commentaar , voor beledigingen aan mijn adres , mogen jullie je binnenkort in mijn project topic wagen.

Grtz
 
Originally posted by amico-70 cc
persoonlijk vind ik de evo (w) een top cilinder !!! en als er eentje beter zou kunnen zijn dan zou het de mhr cilinder zijn, maar op dit moment vind ik de evo (w) wel de beste die dr is voor verticaaldoor de enorme trekkracht en mooie top

W poorter is echt geen top cilinder, loopt steeds warm op de spijlen (weet zelf mensen met afgebroken spijlen) is in verglijk tot de athena alu ovaal traag in de wetenschap dat die goedkoper is :) , ...

Wil je knallen op een vertikaal koop dan de MHR of de evo (dus niet de W poorter maar de evo vlinder) met bijhorende uitlaat (hoewel de for race op beide cilinders gewoon goed is, das imo mee van de beste verkrijgbaar op verti :))


anyway, vindt het wel een heel lollige scoot :)
 
Last edited:
Originally posted by KnakkerT
Hm , hoop gezeik op mn post.
Was nieteens zo bedoelt , ik zou je al1 aanraden een schijfrem pas te maken , of een velg met schijf te monteren

Verder vind k het redelijk leuk gedaan , motorish
Maar het uiterlijk , sja.
Het komt een beetje over als een kroegfiets:

Pak een bus verf , 5 minuten tijd , en je hebt hetzelfde als nu

Maargoed, dit was dus onderbouwd commentaar , voor beledigingen aan mijn adres , mogen jullie je binnenkort in mijn project topic wagen.

Grtz
kroegfiets 8P lol
 
mischien is die uitlaat toch nog begrensd, ga maandag wel effe kijken en meteen teller dr op voor de afstelling. Ik begreep dr zelf ook niks van :(, want reed weg en toen deed ie het perfect( vraag maar aan vince) kom ik in borft, allerlei problemen zoals: een koppeling die aanloopt, scoot valt de hele tijd uit, ik voelde me daarom wel voor lul staan mja ik zit dr trouwens over te denken om het blok te lozen, of mischien de hele scoot
 
kiwi hier; ik bied 5 euro en geen cent meer!!!
moet nog wel wat aan gebeuren; dat ding reed met al die spullen 70 op rieju teller en 65 op auto teller dat niet ik niet wat dat noem ik heel veel!!!!! zelfs me standaard scoot reed sneller en die trekkracht weet ik niet waar die was want iedereen trok een reed je aan stront. HET WAS GEWOON HELEMAAL BAGGER IK ZOU HEM IN DE FIK STEKEN, HEB JE ER TOCH NOG UURTJE PLEZIER VAN!!!!!
 
kiwi hier; gaan we sporten dan, dat van mij is nieteens project maar straatscooter en zelfs met die gigantisch gare 13.6 pk rij ik je helemaal aan stront nou dat zegt veel.
DUS HOU ZELF JE BEK
 
mja, ding liep gewoon niet als normaal vrijdag avond. Koppeling liep fokking aan en hij verzoop continu. Toen ik elke keer ging kijken bij de garage waar ie er aan sleutelt deed ie het stukken beter, het is echt gewoon zwaar pech hebben dat ie het net als je 'm wil laten zien het niet lekker doet. Ik vind de reaktie's van KIWI wel een beetje te lullig, beter geef je 'm tips zodat het project weer goed kan lopen. En een Amico is geen Aerox, maar kan het met deze setup leuk doen.

En: Beter neem je zelf ff een account KIWI :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top