amico project

Status
Not open for further replies.
Originally posted by pietje zeik
he chris mag ik volgende week zaterdag weer bij jou blijven slapen want ik vond het egt fijn om in je kontje te neuken dus heb je volgende week weer tijd???????????? kusjes piet

:| je kan tever gaan natuurlijk....

Zeker een naam aan gemaakt om zulk soort trieste dingen te zeggen. Ik hoop dat je geband word op je ip adres.
 
Originally posted by pietje zeik
he chris mag ik volgende week zaterdag weer bij jou blijven slapen want ik vond het egt fijn om in je kontje te neuken dus heb je volgende week weer tijd???????????? kusjes piet

nog maar weer eens....... zucht........:|

beter sluit je dit topic cris want dit schiet echt nie op


greetzzzz
 
Originally posted by BaRt@Sp
nog maar weer eens....... zucht........:|

beter sluit je dit topic cris want dit schiet echt nie op


greetzzzz


Ik weet het bart :), want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op,irritante puber die pietje zeik (z'n naam zegt het al)
 
Originally posted by pietje zeik
he chris mag ik volgende week zaterdag weer bij jou blijven slapen want ik vond het egt fijn om in je kontje te neuken dus heb je volgende week weer tijd???????????? kusjes piet

Doed, hou je bek, grow up, ga een leven zoeken, etc.

:|
 
he chris 11 dagen geleden zou er een nieuwe update komen maar ik zie nu nog steeds geen nieuwe update?? dus waar blijft tie???

greetzz nrg umpreza
 
een aantal dagen geleden kreeg ik te horen dat die dude m'n pakketje naar een of andere chris in zandvoort heeft gestuurd, tis om moe van te worden, en daarom ga ik maar weer eens persoonlijk m'n spullen halen
 
joh six in tha house:)

He chris maar er zijn toch nog wel meerdere dingen te melden dan alleen die krukas. laat is zien hoever je met je blok bent en de aanpassingen aan je frame voor het blok
 
Chris zei laatst dat ie eindelijk een membraan heeft. Er zou nog meer komen. Hopelijk wordt er weer eens geupdate want het is de laatste tijd wel erg stil rond dit 'project'.
 
Originally posted by amico-70 cc
een aantal dagen geleden kreeg ik te horen dat die dude m'n pakketje naar een of andere chris in zandvoort heeft gestuurd, tis om moe van te worden, en daarom ga ik maar weer eens persoonlijk m'n spullen halen


Welke spullen moet je nu dan nog kopen??? update is dit project nou een keertje goed:)

Greetzzz
 
Last edited:
ey amico-70 cc weet je wat je ook moet doen die lelijke achterkap er af halen waar je verzekeringsplaatje op zit en dat plaatje op de carterkap vast zetten.
Dat heb ik nu ook gedaan en dat ziet er veel bter uit aan de achterkant :D, ik zal nog wel een keer wat fotos ervan maken.
 
Originally posted by kiwi-rox
hoe ist? leef je nog??? laat is wat van je horen man, je doet niks meer hier. update!!!!!!

mzzl

Ik weet ook niet waarom ie niet update. Hij heeft nu al membraan en krukas binnen. Dus kan ie eindelijk aan z'n hori blok beginnen volgens mij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top