Melf we weten nu wel dat het bij jou allemaal goedgaat. Er zijn ook genoeg gevallen bekend van mensen waarbij het zelf misging, ik heb zelf ook al een weggerotte waterpomp gehad, dus weet ook zelf hoe het is.melf #50 said:ik zie niet in waarom jij WEL problemen zou krijgen als ik al jaren GEEN problemen heb er mee , en dat dan met water en jij met koelvloeistof
en vergeet niet dat kachelradiateuren van een auto ook van koper waren vroeger...
Aprilia_area 51 said:Porsche is ook een wegding
goldfingers said:Errosie...
Niet korrosie is het probleem.
Elektrolytisch effect.
Kan in een uur een leiding doen wegsmelten...
Remember 'Volta'.
Twee metalen in contact in een zurige omgeving zorgen voor een elektrische spanning.
(gelijk een batterij)
Vraag aan de eerste de beste loodgieter wat je beter niet doet...
melf #50 said:water - zuur , zit een beetje verschil in niet?
kvs is gewoon koelvloeistof btw
goldfingers said:Jongens toch daar gaan we weer...
Ieder klein kind weet dat alle water een zuurtegraad bevat.
Je moet eens van koelvloeistof proeven...
Je merkt direct die suikersmaak, wel dees dient om de zuurtegraad te ellimineren.
In de meeste compitities waar ik in meedraaide en meedraai is het streng verboden om KVS te gebruiken...
Daar (en ieder heeft dit ook wel al eens ervaren) KVS bijna niet opdroogd en zelfs opgedroogd die plaats ietsje gladder blijft. {!
Chris@Citta said:Zit denks ook gewoon KVS in, en geen water... wegdingen staan nl in de winter als het vriest ook buiten.. lekker als er dan gewoon water in zit..!
sinds de carrera 3.4 ('98) niet meerAprilia_area 51 said:Meeste Porsches zijn luchtgekoeld schat :*