BetaDriver
Unregistered User
ik organiseer t niet maar er is een meeting op zaterdag 18 januari in het beatrixpark in Almere. om 14:00 zag ik op een ander forum. wie gaan er? ik kom denk ik wel ff kijken met wat lui
Originally posted by JP-Speed
wie is zo gek om daar te gaan, bea park zijn altijd of the roads.
ik kom wel kijken wie ik zie van deze forum, en wie ik ken.
maar zonder scooter nog altijd
Originally posted by driver2002
ik organiseer t niet maar er is een meeting op zaterdag 18 januari in het beatrixpark in Almere. om 14:00 zag ik op een ander forum. wie gaan er? ik kom denk ik wel ff kijken met wat lui
Originally posted by hebo-aeroxje
Hmzz, als ik niets te doen heb en het weer is goed cross ik wel ff mee... je gaat met de andere zeewoldenaren neem ik aan?
Wil ik die SR van wijnands nu nog wel es proberen eruit te rijden
Wil ik die SR van wijnands nu nog wel es proberen eruit te rijden
Hmzz... er wordt misschien iets gepland over 9 dagen...
Maar zolang er niets in de planning staat, en het WEER GOED IS, gaat ik denk ik wel mee...
Maareh, Asch, jij reed mij eruit tog, hetzij maar net? Runnie gaat nu net als sr ook 115 dus dat ga je afleggen denk ik
Asch, jij reed mij eruit tog, hetzij maar net? Runnie gaat nu net als sr ook 115 dus dat ga je afleggen denk ik
Originally posted by SR Max Biaggi
gaat Asch ook mee?? dan kunnen we weer bij harderwijk afspreken ik en de hele club uit Ede zullen dan misschien wel mee gaan... net als bij de meeting in dronten :W
Originally posted by SR Max Biaggi
zolang er zich geen organisator meld ga ik NIET ik heb geen zin om helemaal naar almere te rijden voor jan lul...... kost me teveel benzine ook.....