almere 18 januari

BetaDriver

Unregistered User
ik organiseer t niet maar er is een meeting op zaterdag 18 januari in het beatrixpark in Almere. om 14:00 zag ik op een ander forum. wie gaan er? ik kom denk ik wel ff kijken met wat lui

Advertisement - register to remove this

In Almere zijn wel super-busbanen (wil niemand op het idee brengen:rolleyes: ), zelfs de stoplichten springen netjes op groen voor je scootertje... Maar politie is erg fanatiek daar, mij niet gezien....

wie is zo gek om daar te gaan, bea park zijn altijd of the roads.

ik kom wel kijken wie ik zie van deze forum, en wie ik ken.

maar zonder scooter nog altijd

Originally posted by JP-Speed
wie is zo gek om daar te gaan, bea park zijn altijd of the roads.

ik kom wel kijken wie ik zie van deze forum, en wie ik ken.

maar zonder scooter nog altijd

idd kom wel ff checken maar niet met scoot
tja het is niet alles he in almere wonen
maar de busbanen zijn idd wel super als je ff aan
1 stuk door wil

opzkerz dat ik er ben..maar kan het neit wat later...

de 16e heb ik salaris, dan bestel ik me 70 en me neiuwe card+shot...

nu rijd ik met een geleennde metrakit!

en als die gast zijn scoot verkoopt dan moet me standaard er weer onder!

maar ik zal er wel ff zijn!

waar precies?

Originally posted by driver2002
ik organiseer t niet maar er is een meeting op zaterdag 18 januari in het beatrixpark in Almere. om 14:00 zag ik op een ander forum. wie gaan er? ik kom denk ik wel ff kijken met wat lui

Hmzz, als ik niets te doen heb en het weer is goed cross ik wel ff mee... je gaat met de andere zeewoldenaren neem ik aan?

Wil ik die SR van wijnands nu nog wel es proberen eruit te rijden :P

Re: Re: almere 18 januari

Originally posted by hebo-aeroxje
Hmzz, als ik niets te doen heb en het weer is goed cross ik wel ff mee... je gaat met de andere zeewoldenaren neem ik aan?

gaat Asch ook mee?? dan kunnen we weer bij harderwijk afspreken ik en de hele club uit Ede zullen dan misschien wel mee gaan... net als bij de meeting in dronten :W

Re: Re: almere 18 januari

Kom maar op Arthur... :W .... Zo hard ga ik nou toch ook weer niet :?

Maarre back ontopic

Hmzz... er wordt misschien iets gepland over 9 dagen...

Maar zolang er niets in de planning staat, en het WEER GOED IS, gaat ik denk ik wel mee...

Maareh, Asch, jij reed mij eruit tog, hetzij maar net? Runnie gaat nu net als sr ook 115 dus dat ga je afleggen denk ik :P

Hmzz... er wordt misschien iets gepland over 9 dagen...

Maar zolang er niets in de planning staat, en het WEER GOED IS, gaat ik denk ik wel mee...

Maareh, Asch, jij reed mij eruit tog, hetzij maar net? Runnie gaat nu net als sr ook 115 dus dat ga je afleggen denk ik :P

wie of wat ''organiseerd'' het, want het lijkt gewoon een gerucht dit :?

Asch, jij reed mij eruit tog, hetzij maar net? Runnie gaat nu net als sr ook 115 dus dat ga je afleggen denk ik :P

115...? dat wil ik wel eens zien... dan wil ik best wedstrijdje doen... Maar goed ik hoor niks van eventuele organisatoren en op dat andere forum is ook niks bekend... :(

ik heb een maitlje gekregen met de melding, maar er stond in dat hij zelf niet van de organisatie was, maar een briefje op school had zien hangen

Ik zeg altijd maar zo, als je bronnen maar betrouwbaar zijn...

Ik ben er btw niet, hetgeen eerder nog op losse schroeven stond gaat toch wel door, en dat gaat tog egt wel ff voor!!! ;):P

Re: Re: Re: almere 18 januari

Originally posted by SR Max Biaggi
gaat Asch ook mee?? dan kunnen we weer bij harderwijk afspreken ik en de hele club uit Ede zullen dan misschien wel mee gaan... net als bij de meeting in dronten :W

I'm in !!!

Originally posted by SR Max Biaggi
zolang er zich geen organisator meld ga ik NIET ik heb geen zin om helemaal naar almere te rijden voor jan lul...... kost me teveel benzine ook.....

Zeker wanneer je dan weer 25 km extra om gaat rijden om Asch en zijn maten in Harderwijk op te pikken :P Met jouw verbruik kost dat zo weer een paar extra liters..

Als SR Max Biaggia en DNA Glacius gaan ben ik ook van de partij.

Back