Rollerbank Almere

Originally posted by MoveMent
Er was vanavond een vrijwillige Rollerbank controle in et centrum van Almere.

Hier kon je je gebrken van je scooter laten testen en kijken wat het je zou gaan kosten als je de sjaak was ;)

maar deze avond koste niemnd wat, en daarom kwamen ook de echte Die-Hard tuners er op af, van Almere dan :rolleyes:

hier een aantal pics...

000_0170.jpg


Meter slaat op hol 8)

000_0171.jpg


Runnertje

000_0173.jpg


Belelli

000_0179.jpg


Roxje

000_0180.jpg


Neos

000_0181.jpg


De enige Zip aldaar!

000_0183.jpg


Area

000_0182.jpg


Die rechter was et snelst

000_0189.jpg


De hele zooi bij elkaar

000_0191.jpg


Hij had het zwaar te verduren!

url]


En nog een Vosje!

Dat was et wel aldaar, kom volgende x gerust langs, is altijd gezellie in Almere...})

die foto's doen het niet!!!
 
Ik weet ook niet of zoiets wel te vertrouwen is. Er is 24 mei ook zoiets in Arnhem. Met allemaal zooi eromheen. Heet "Safe on the road 2003". Ga misschien wel ff kijken.
 
mm , Ja in assen is dat ook al meerdere malen geweest. volgens mij komt er nooit een hond opdagen. hebben die agenten ook nog een leuke dag :p
 
twas echt kansloos..ik heb dr nog filmpjes van..1 wijffie van de politie ging wel ff een schakelbrommer testen, dat wijf kon geeneens schakelen! En van koeling hadden ze ook nog nooit gehoord.

ik zeg tegen 1 van die juten, die vrouw kan niet schakelen, en jullie zetten geeneens koeling ervoor? Ik kan nou niet zeggen dat jullie goed weten waar je mee bezig bent :|

een professionele rechtsgeldige meting my ass
 
Bij mij hier in Huizen was der ook een keer op een open dag bij de politie zo'n gratis ritje op de rollerbank.
Der stonden allemaal mensen te kijken en toen trok die een klein beetje het gas open en de meter sloeg al naar 2 kw, daarna haalde die hem meteen der vanaf.
En daarna ging die nog uitleggen aan de mensen die der om heen stonden dat dit geen scooter was die voor straatgebruik was etc.:rolleyes:
 
Back
Top