Hoe meer bar hoe fijner de nevel. Teveel bar is ook niet goed dan blijf je bezig. Ik zou met ongeveer 2 à 2,5 bar spuiten. Als beginneling zou ik hem op 2,5 bar zetten spuit net wat makkelijker.Baretta said:Ik ga volgende week dus eindelijk met me compressor spuiten....brrrrr spannnneeend, maar op hoeveel Bar moet ik me compressor het best instellen, en wat voor soort veneveling:S
Ik spuit met Wijzonol Industrielak, Hoogglans zwart. 0.5 liter, verdund met 0.04-0.05 liter Terpetine (10 %)
Alvast thanx, Bart
fvanwinsen5 said:Die kap is zo ziekelijk dik gespote!, die scooter is van een vriend van mij!(had ik al eens eerder verteld..) had hem laats late Valle die scooter... dikke witte krasse erin... na 15min Poetse heb ik alles eruit kunne poetse:O dus Echt Super Goed gespote! (maar daar ben je autospuiter voor)
Baretta said:Ik ga volgende week dus eindelijk met me compressor spuiten....brrrrr spannnneeend, maar op hoeveel Bar moet ik me compressor het best instellen, en wat voor soort veneveling:S
Ik spuit met Wijzonol Industrielak, Hoogglans zwart. 0.5 liter, verdund met 0.04-0.05 liter Terpetine (10 %)
Alvast thanx, Bart
InsaneMalebrain said:Dank u!
Valt me allemaal nog mee hoe hij eruit ziet. Had meer schade verwacht
Maja, met of zonder schade.. Het is en blijft een mooi ding 8)
Af en toe nog wel spijt dat ik hem weg heb gedaan
De_allerheilige said:@fvanwisnen
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=43202_4
Met de hand gespoten met motip hooglans + blanke lak
scootthommy said:moet ik nog verder schuren dan dit? Dit is m'n eerste keer dat ik ga spuiten, je ziet op de vorige pagina de reden waarom ik dit spuitIk moet de zijkanten nog wel bijwerken, maar moet al het rood ervan af?
De_allerheilige said:
zeker netjes gespoten
had alleen het gat bij het tnt stuur dicht geplamuurd
Volgens mij ligt dit aan de temperatuur waarin je hebt gespoten. Wat was de omgevings temperatuur?Baretta said:Ik heb net me scooter gespoten met compressor, wel netjes geworden, alleen een beetje sinaasappel..:S hoe komt dit? en krijg je dit nog weg door er blanke lak overheen te zpuiten?
DeJongh said:Volgens mij ligt dit aan de temperatuur waarin je hebt gespoten. Wat was de omgevings temperatuur?