This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

waar heb je die vandaan sandor?

hvlp is meestal wel goed hoor.. heb met mijn oude (simpelere) pistool altijd goed resultaat behaalt.. maar zoek nu een nieuwe om kleur mee te spuiten

yup, als je echt wil kan ik je wel eraan helpen hoor, heb je voor 70 euro een net pistool.

Je kan hem btw ook wel mailen, denk dat hij opstuurt naar nederland.

sorrry voor deze belachelijk domme vraag..
maar altijd deed ik de volgende stappen als ik ging spuiten.
kappen niet schuren gewoon ontvetten en primer zetten.
primer opschuren 1000, lak spuiten en dat is het ,
is dit niet de juiste methode ?
blanke lak gebruik ik niet omdat het me nog nooit geluk is om te spuiten zonder fouten.

ja, je moet de kappen schuren.

Als je te lui bent, laat het dan zijn.

kappen schuren, onvetten, primer, licht schuren met 800 nat, onvetten, en kleur en blanke lak.

Waarom dan niet ff die band erafhalen denk ik dan. Of iig ff een dik touw langs je velgrand zodat de randen ook netjes worden gespoten.

Is geen violet mengkleur maar rood mengkleur parelmoer. 't komt er alleen wat paarsig uit ja maar dat wist ik al

en het is maar net hoe goed je kan afplakken en spuiten he bij mij zie je er niets van dat de band er niet af is geweest. gewoon beetje leeg laten lopen en je tape er goed onder doen en netjes spuiten.

mijn ervaring is tot nu toe dat als je echt een mooi resultaat wilt hebben je er wat geld voor over moet hebben. Ik heb zelf ook zo'n merkloos hvlp pistool van 100 euro maar die valt in het niets met een GTi of een Sata spuit. De duurdere spuiten zijn nou eenmaal beter afgewerkt en zijn vaak veel duurzamer. Ze spuiten ook gewoon strakker.

Dus als je maar een enkele keer hoeft te spuiten zou ik het laten doen en als je regelmatig gaat spuiten zou ik gewoon in kwaliteit investeren.
(bovendien is het geen luxe om een vochtafscheider voor je compressor te kopen dat scheelt een hoop sinasappel shit)

oke, ik heb nu dus een vochtafscheider gekauft,
dus ik dacht ik ben klaar voor super strakke verf te spuiten :+

Nou niet dus, de tering wat ziet het er beroerd uit 8P

Hoe stel je eigenlijk je pistool af, want ik heb zomaar wat lopen kloten.

Ik heb nu ook maar levis verf ff om te testen, hoe is de verf perfect, hoe vloeibaar moet het zijn om juist te spuiten? Echt waterachtig, of eerder dik roomigachtig