jah das inderdaad wel makkelijk maar dacht misschien heeft iemand dat al een keer gedaan en dan kan ik me een beetje werk besparen whaha. We mochten ook eens moe worden.
Ik heb hier thuis een compressor staan waarmee me ma airbrusht (www.co@work.tk) zou hier ook een normale verfspuit op aangesloten kunnen worden zodat ik met compressor kan spuiten
groetjes Robbert
Ik vind het altijd zo vreemd dat alleen de buitenkant wordt gespoten. In sommige gevallen en kappen maakt het niet erg veel uit, maar bij Jordy zn oude oranje Beta zag je bij de onderkuip de vieze binnenkant van de kap
Krijgen de prof spuiters onder ons eigenlijk ook wel is opdracht om beide kanten te spuiten?
In je buddy moet idd een stickertje zitten met zulke details. Anders fiets je even naar een spuiterij , die kunnen er ook achter komen. Door middel van te vergelijken , jij ziet verschil niet , maar hun wel.
kan ik het binnenbeenscherm enzo ook gewoon zelf spuiten?
want ik hoor van iemand dat ik dat professioneel moet doen vanwege afbrokkelende verf maar het zou toch gewoon moeten kunnen denk ik?
Ik heb de kappen van mn booster ook laten spuiten, koningsblauw, gewone verf dus geen metallic ofzo.
Is met een compressor gedaan in spuitcabine.
Op de foto's is het nog zonder vernislaag.
Ben bezig met mijn kappen in de primer te zetten. Nu heb ik het probleem op bv mijn voorconsol de lak op sommige plekken gaat reageren ofzo. Het hecht in ieder geval niet. Ook als ik het dan weer weg schuur en op nieuw spuit.