alles in beslag genomen

NITROLOVER

provan member
gistern (23 januari) is de politie langs geweest bij een vriend van .ze hebben 2 scootz en heel veel spullen in beslag genomen. zelfs standaard shit gewoon alles .ze hadden bevel van het parket gekregen .de reden is omdat die kerel een site heeft met daarop tips om je scooter op te voeren.de politie heeft daarom alles mee genomen (die van brugge) en dat zijn echt dikke luls no mercy hebben ze. misschien is de site nog online maar niet lang meer want hij moet de site van het internet halen . ze hebben alles afgeprint wat er op de site staat als bewijs en hij heeft nu een pv aan zijn benen . dit gaat mij echt te ver ik ben woest op die wouten:mad:
 
Advertisement - register to remove this

had hij zijn commentaar over de flikken een beetje achterwege gelaten hadden ze misschien niets gedaan:
dit kopieer ik letterlijk;

"Ik denk dat ze ongeveer 8-10 motards hebben. Mijn mening over de smurfen van Brugge : de meeste zijn gefrustreerde arrogante mietjes die erop uit zijn bromfietsen en scooters te pakken. Van al die keren ik tegengehouden geweest ben was er maar ene vriendelijke gast tussen. Ze zijn onredelijk, overtreden zelf meestal de wet en denken dat ze het recht hebben om mensen af te snauwen. Ok, ze doen hun werk maar ze hebben geen geweten, ze liggen waarschijnlijk onder de sloef thuis. De meerderheid van de motards wonen zeker nog bij hun ouders. Nooit tonen dat je in je broek schijt en vooral altijd beleefd zijn(hoe achterlijk ze ook zijn).

Jaja jongens ik zou heel graag de groeten willen doen aan die oude wittekop, bedankt meneer omdat je mij tijdens de maand oktober-november niet hebt tegengehouden, toen ik een stuk of 5 keer te hard kwam afgeblazen. En die gast dat ik hierboven vermelde da "vriendelijk" was heeft mij onlangs weer tegengehouden, the son of a b*tch, begon massas te melken over m'n lichten die zwart waren, DIE IS MEGAROND, zelfs een mus heeft meer intelligentie dan hem!

En de flikken van Knokke, damn, onlangs heb ik zo'n wilde amerikaanse achtervolging veroorzaakt toen ik met een Honda MBX op de natiënlaan reed, die mannen deden alle moeite van de wereld met hun zwaailichten en sirenes om mij te kunnen pakken, maar ik was hen te slim af, eventjes over de middenberm rijden en daaaaaag!!! :)) Sorry flikken, volgende keer beter. Hoop erop dak de volgende keer zonder nafte val, ofdak een warmloper krijg of iets dergelijks."

Schrik jij dan van zo'n reactie van politie?:?
 
ik hoop het toch:(

ik bedoel maar dat je der een beetje om vraagt als je zulke dingen schrijft.

Tis niet dat ik goedkeur wat die flikken bij ons allemaal durven, maar een gewaarschuwd man is er twee waard.
 
Als dat kan... euh... Had ie zijn adres op page staan ofzo? Anders moet ik ook maar eens iets van mijn page afhalen. Achja, ik rij er nooit meer op zeg ik dan :)
 
Originally posted by Enrico@nrg
Kennen ze in belgie geen vrijheid van meningsuiting dan? Razma pas op anders loopt scootertuning.net gevaar..:|

die heeft eeen disclaimer..dus zal wel veilig zijn :)
 
Originally posted by Hugo
die heeft eeen disclaimer..dus zal wel veilig zijn :)

I hope so.... je kan idd nooit weten
Scootin' heeft ook al wat flinke rechtszaken gehad....

Maar ik schrijf nix over 'vieze vuile flikken'
en onderdelen zijn 'enkel voor de race' 8)
 
En ik maar denken dat t hier al zo erg was met die scooterrazzia's
.Maar als ze je daar alleen al pakken om je mening :| en wat hebben die standaard spullen er mee te maken
 
Als je in België +45 km/u rijdt op de 'rollen' wordt je scooter in beslag genomen voor 30 dagen en nagekeken wat er aan veranderd is.... Daarna mag je hem weer komen afhalen tegen betaling van de stallingskosten (ook al is ie standaard !!!!)

en de boetes liggen tussen de 250 en 1500 euro + meestal afgifte van rijbewijs voor 15 dagen

De tweede maal dat je boven de 45 rijdt wordt je scooter in beslag genomen en die zie je nooit meer terug.. Soms mag je zelfs geen spullen meer uit helmbak ofzo halen, gaan ze er meteen mee vandoor
 
Back
Top