Alarm + dodemans knop probleem

Status
Not open for further replies.

SebastianE

No Blade
10.JPG


wie weet waar die bruine aan moet,

k heb dus een alarm op mijn project scoot, dus geen contact meer, ik heb die rood gekleurde aangesloten tussen mijn dodemans knop
alleen ik drukte vandaag wat vaak op alle knopje(s) van het alarm en toen stond die er vast op, hij wou niks meer doen(reageren) op mijn afstandbediening scherm stond zeg maar dat die was gelocked alleen ik kon er tegen aan slaan en hij ging toch niet af,
dus heb ik ff de batterij van mijn zender los gehaald omdat ik d8 dat de zonder vast zat oid
en sinds ik de batterij er weer in heb gedaan doet de zender het niet meer, hij licht brand wel op de zenders display als ik op de knopjes druk alleen het is net of de hoofdunit het niet ontvangt oid, echt klote

kan die in de veiligs heids stand ofzo staan? ook iets van gehoord eens, wat moet ik dan doen om hetm daar weer uit te krijgen
 
Advertisement - register to remove this

er staat acc(das contactslot) uitgang, maar er lopen 4 draden van een normaal contactslot:p

edit//

heb ook ff een vraagje hier over. heb zelf ook alarm gekocht en gister aangesloten maar nu doet die ab steeds vet raar hij geeft niet aan dat die opslot staat of van slot is. en dat lampje dat er bij zit dat knippert ook niet als alarm aan staat. iemand die weet wat ik verkeerd heb gedaan??? of moet je nog iets instellen op dat ding oja k heb de roze bruine blauwe en grijze draad nog niet aangesloten weet niet waar die moeten(ga ik nog ff uitzoeken) maar wil eerst weten of me alarm nu verot is(dan stuur ik hem terug) of dat iemand weet wat ik verkeerd heb gedaan. bedankt alvast

zoiets heb ik dus ook(van een ander forum gekopieerd), terwijl toen ik hem had geinstaleerd gister alles meteen werkt zonder maar iets ingeleerd te hebben? en nu op wat knopjes te hebben gedrukt het hele ding niet meer reageerd
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top