eurokit
Broem Broem Pff Pff
Vraag mij af of er mensen zijn die al eens een peugeot new vivacity of een peugeot speedfight 3 (beiden 2takt hebben gehad)
Mijn vraag gaat meer over dat peugeot horizontaal blok (2takt) wat daar onder zit en een beetje over de scooters)
Hoeveel beter is dat blok tegenover het oudere vertikaal blok? Ik weet dat er onderdelen van het vertikaal blok ook toegepast worden op het horizontaal blok.
Kan mij iemand een indicatie geeft hoeveel kilometer je ongeveer kan rijden met een geheel standaard ontgrensde scooter? Wil op dit punt eens weten hoeveel zuiniger / onzuiniger dat nieuwe blok is tegenover het oude?
Heeft het nieuwe blok ook nog diverse problemen?
Is het de moeite om voor de vloeistof gekoelde cilinder te gaan tegenover de luchtgekoelde?
Ik wil namelijk graag mijn oude vivacity verkopen en daarvoor die nieuwere versie voor terug kopen eventueel een speedfight 3 2takt (in die 4takt modellen ben ik niet zo geintresseerd eigenlijk)
Mijn vraag gaat meer over dat peugeot horizontaal blok (2takt) wat daar onder zit en een beetje over de scooters)
Hoeveel beter is dat blok tegenover het oudere vertikaal blok? Ik weet dat er onderdelen van het vertikaal blok ook toegepast worden op het horizontaal blok.
Kan mij iemand een indicatie geeft hoeveel kilometer je ongeveer kan rijden met een geheel standaard ontgrensde scooter? Wil op dit punt eens weten hoeveel zuiniger / onzuiniger dat nieuwe blok is tegenover het oude?
Heeft het nieuwe blok ook nog diverse problemen?
Is het de moeite om voor de vloeistof gekoelde cilinder te gaan tegenover de luchtgekoelde?
Ik wil namelijk graag mijn oude vivacity verkopen en daarvoor die nieuwere versie voor terug kopen eventueel een speedfight 3 2takt (in die 4takt modellen ben ik niet zo geintresseerd eigenlijk)