hoort dat zo? hoort ie niet ingeolied?Luchtfilter is als nieuw super "droog" en schoon
Als je dat zwarte dekseltje wat op de carburateur zit met 2 boutjes eraf haalt , (pas op voor de veer die eronder zit , die is om je schuif weer naar beneden te drukken ,) en je draait die om , zie je een uitstekend pikkie met in het midden een gaatje , hieromheen zit de veer . In dat gaatje zat bij mij dus een schroef ( ijzerparker) , die stak er ongeveer 1cm uit , en belette zo de schuif om helemaal omhoog te gaan. Bij mij zat er toen een sproeier 82 in , maar is wel een brom.
Je kan het zo losschroeven met de carb gemonteerd via de buddy bak opening. Als hij nu goed loopt met deze sproeier die je er nu in hebt , kan je eerst eens proberen of het gaat met een schroef erin , je zal hem alleen een paar keer moeten testen tot je de goede lengte hebt voor de snelheid die je wilt.
Beste, heeft u een verklaring waarom die hey voorheen wel atijd goed doet, ik heb hetzelfde probleem gehad en dat is nu inderdaad opgelostAls je dat zwarte dekseltje wat op de carburateur zit met 2 boutjes eraf haalt , (pas op voor de veer die eronder zit , die is om je schuif weer naar beneden te drukken ,) en je draait die om , zie je een uitstekend pikkie met in het midden een gaatje , hieromheen zit de veer . In dat gaatje zat bij mij dus een schroef ( ijzerparker) , die stak er ongeveer 1cm uit , en belette zo de schuif om helemaal omhoog te gaan. Bij mij zat er toen een sproeier 82 in , maar is wel een brom.
Je kan het zo losschroeven met de carb gemonteerd via de buddy bak opening. Als hij nu goed loopt met deze sproeier die je er nu in hebt , kan je eerst eens proberen of het gaat met een schroef erin , je zal hem alleen een paar keer moeten testen tot je de goede lengte hebt voor de snelheid die je wilt.
Ik heb deze scooter 2 weken geleden gekocht en hij had een hele winter stile gestaan dus had al compleet beurtje gedaan en schone brandstof erin enz alleen hij kwam gewoon niet op snelheid.Ja ik ben eerst met de cdi aan de gang gegaan en toen liep die al beter maar bleef inhouden en duurde erg lang voor hij op top kwam, met beetje spelen met het gas kwam hij beter op snelheid.
Ik had jou bericht gelezen om er een schroef in te draaien en gelijk was het probleem opgelost.
Nu blijft mijn vraag alleen hoe kan die scooter hiervoor probleemloos gereden hebben, dat stukje snap ik dan niet
Ja service beurt met luchtfilter olie rolletjes riem enzHad je voordat hij rot ging lopen er iets aan gedaan ( ander luchtfilter o.i.d.) Service beurt gehad ?
Je weet dus niet wat er allemaal aan gekloot is , misschien heeft er wel zo'n schroef in gezeten , maar heeft de vorige eigenaar hem eruit gehaald .Ik heb deze scooter 2 weken geleden gekocht