Afwijking in kilometerteller Sonic?

TerrorNijntje

Well-Known Member
Hallo lui,

Ik reed vanmiddag met m'n scooter 120 op de teller, hij wou zelfs nog een stukej verder gaan. Weten jullie wat ongeveer de afwijking is? Ik dacht zelf iets van 10-15% ofzo?

Advertisement - register to remove this

Minstens 50%.

Lachen met Peed. Not. Even serieus...Who knows?
Ik werd een keer geklokt door de juut toen ik 80 reed, werd ik gepakt omdat ik 70 reed. Dus in dat geval gaat 10-15% aardig op. Ik denk dat ik wel mag spreken van 100 echte als ik 120+ op teller haal?

Min hor ac
DR70
17,5mm
Shot
P1 vario
Luchtfilter ontgrenst.

denk gewoon dat je 120+ gaat , geeft een beter gevoel dan dat wij tegen je moeten zeggen dat je mischien maar 80 echte km's gaat.. ;)

beetje loos topic ook , je kunt immers zelf wel bedenken dat een sonic teller niet klopt , maar autotellers daarentegen ook niet...

en je zegt , de politie heeft je geklokt , mja , officiele meting? en dan nog zal dat een gemiddelde zijn , de exact snelheid pakken ze alleen maar met een flitscamera of laser , en dat is ook weer de snelheid die je op dat moment reedt..

wil je echt weten hoe snel dat het ding gaat koop dan de juiste teller en meet het..

met een auto erachter rijden kun je ook niks van opaan ,want als degene die in de auto rijdt met een scheef oog naar de teller kijkt in zijn vw golf 2 of whatever heb je EN de afwijking van de autoteller EN zo 10 km erbij , komt bij dat als de auto 5 km sneller dan jou rijdt dat je dus zo een zeer grote afwijking hebt..

en wat boeit het eigenlijk :?

je weet toch dat harder dan 45 niet mag? dus of je nu 70 rijdt of 100 , fout ben je toch al

Back