TythorZeth
Well-Known Member
Heey,
Ik vroeg mij af of het aanbod van aftermarket uitlaten voor de Aprilia SR 50 R 2018- (EURO 4 dus) een beetje fatsoenlijk is? Ik vraag me namelijk af of het aanbod van onderdelen voor 2-takts wellicht problemen gaat opleveren in de toekomst, aangezien het een techniek is die weinig meer wordt verkocht. Het enige wat ik kan vinden zijn deze twee:
Is dit het enige wat beschikbaar is? Bij de gebruikelijke modellen van voor 2018 staat er niet bij dat ze op de EURO 4 passen. Zullen deze uitlaten beter presteren dan de originele uitlaat waarbij de begrenzingen eraf/eruit zijn gehaald? "** NOT HOMOLOGATED FOR THIS VEHICLE **" zullen ze denk ik mee bedoelen dat het niet mag omdat er geen proppen enzo inzitten toch?
Ik vroeg mij af of het aanbod van aftermarket uitlaten voor de Aprilia SR 50 R 2018- (EURO 4 dus) een beetje fatsoenlijk is? Ik vraag me namelijk af of het aanbod van onderdelen voor 2-takts wellicht problemen gaat opleveren in de toekomst, aangezien het een techniek is die weinig meer wordt verkocht. Het enige wat ik kan vinden zijn deze twee:
Pot d'echap. wild lion homologué - MalossiStore
www.malossistore.eu
Pot d'echappement flip homologué - MalossiStore
www.malossistore.eu
Is dit het enige wat beschikbaar is? Bij de gebruikelijke modellen van voor 2018 staat er niet bij dat ze op de EURO 4 passen. Zullen deze uitlaten beter presteren dan de originele uitlaat waarbij de begrenzingen eraf/eruit zijn gehaald? "** NOT HOMOLOGATED FOR THIS VEHICLE **" zullen ze denk ik mee bedoelen dat het niet mag omdat er geen proppen enzo inzitten toch?