Hallo,
Doordat ik deze week mijn 70cc dr heb vast laten lopen doordat ik olietank niet in de gaten had gehouden heb ik vandaag een 50cc conti gekocht en ook direct netjes gemonteerd. Na alles mooi gemonteerd wast en de rox voor het eerst in gang trapte merkte ik dat de afstelling er volledig naast zat. Heb dan direct naar de winkel gegaan en proefgewichtjes gekocht, een gele malossi drukveer en een setje polini trekveertjes. Ik heb redelijk veel combinaties geprobeerd en het lukt me nu nog altijd niet de juiste afstelling te vinden. Wat ik tot nu toe het best heb gevonden is 4 gram loodjes, gele malossi drukveer en gele leovinci trekveertjes. Ik rij daar mee rond met een polini for race 3 uitlaat. Ik weet dat die uitlaat niet past op zo'n cillindertje maar daar moet ik het ermee doen. Wat de rox nu doet met de afstelling is eerst heel traag optrekken, dan valt hij in een dipje maar dan blijft hij ook in die dip. Hij geraakt er niet uit. Als ik dan blijf rijden en ik zet de choke open dan versnelt hij langzaam een beetje. Carbu gedeelte is in orde dit weet ik.
Graag een beetje een richtlijn waar ik verder in moet.
mvg
Doordat ik deze week mijn 70cc dr heb vast laten lopen doordat ik olietank niet in de gaten had gehouden heb ik vandaag een 50cc conti gekocht en ook direct netjes gemonteerd. Na alles mooi gemonteerd wast en de rox voor het eerst in gang trapte merkte ik dat de afstelling er volledig naast zat. Heb dan direct naar de winkel gegaan en proefgewichtjes gekocht, een gele malossi drukveer en een setje polini trekveertjes. Ik heb redelijk veel combinaties geprobeerd en het lukt me nu nog altijd niet de juiste afstelling te vinden. Wat ik tot nu toe het best heb gevonden is 4 gram loodjes, gele malossi drukveer en gele leovinci trekveertjes. Ik rij daar mee rond met een polini for race 3 uitlaat. Ik weet dat die uitlaat niet past op zo'n cillindertje maar daar moet ik het ermee doen. Wat de rox nu doet met de afstelling is eerst heel traag optrekken, dan valt hij in een dipje maar dan blijft hij ook in die dip. Hij geraakt er niet uit. Als ik dan blijf rijden en ik zet de choke open dan versnelt hij langzaam een beetje. Carbu gedeelte is in orde dit weet ik.
Graag een beetje een richtlijn waar ik verder in moet.
mvg