Afstelling van scooter

Realtjuh

Pro Race Fox
Hallo,

Ik heb een Beta Ark AC 2000, met een yasuni R en verder alles standaard... kheb 5,6 Gram rollen en sproeier maat 86... maar hij rijd maar rond de 70/80 :S .. en ik denk dat ik er veel meer uit kan halen!!

kan iemand mij misschien vertellen wat goeie afstellingen zijn voor beta ark met yasuni R? ik wil rond de 90/100 kunnen rijden (als dat kan) en ook lekker optrekken...

Greeetz realtjuh
 
Advertisement - register to remove this

Realtjuh said:
Hallo,

Ik heb een Beta Ark AC 2000, met een yasuni R en verder alles standaard... kheb 5,6 Gram rollen en sproeier maat 86... maar hij rijd maar rond de 70/80 :S .. en ik denk dat ik er veel meer uit kan halen!!

kan iemand mij misschien vertellen wat goeie afstellingen zijn voor beta ark met yasuni R? ik wil rond de 90/100 kunnen rijden (als dat kan) en ook lekker optrekken...

Greeetz realtjuh

Drukveer, Rollen, Carb alles gewoon heeft er mee te maken...
 
Denk maar niet dat je met je std cilinder hoge snelheden gaat halen....
Als je snel wil rijden moet je sowieso een andere cilinder dan std pakken, de standaard mina AC cilinder staan niet bekend om hun hoge vermogen:X

En wat gebeurt er als je op top rijdt, maak je overtoeren, of houdt ie in??
 
Ik heb me laten vertellen bij de dealer dat je met het afstellen van rollen/drukveer/trekveren ronde 90/100 kunt halen... maar ik zal wel eens wat lichter gaan zitten met de rollen :) dat was ik zelf ook van plan ;)
verder iemand nog op of aanmerkingen??
 
Back
Top