Rollen gewicht en vario afstelling van Ditech

richardkluiter1

Well-Known Member
hollaaa,

ik heb me laten vertellen dat er orgineel in een sr ditech 2005 11,2 gram rollen moeten klopt dit lijkt mij een beetje zwaa maar heb nu 7,?? erin en heb nog het idee dat hij te veel toeren maakt wie helpt mij hier mee??


greetzzz

biggie
 
Advertisement - register to remove this

ik weet niet hoeveel de originele rollen van een sr ditech wegen maar het blijft altijd verschillend per scooter.
als je denkt dat ie teveel toeren maakt moet je natuurlijk zwaarder maar zelfs een paar gram kan al uitmaken.
kan niet echt vertellen wat voor rollen je erin moet maar je moet ff luisteren naar je scooter: gierd ie van de toeren? valt t mee? dan moet je beetje spelen met je gewichies
mijne gierde ook van de toeren en toen ben k anderhalve gram zwaarder gegaan en toen had ik weer toeren tekort:p maar dat hoeft trouwens niet te zeggen dat jouwe dat ook doet
 
Misschien denk ik nu heel simpel hoor, maar als er standaard 11,2 gram rollen inzitten, en hij maakt nu teveel toeren met je 7 grans rollen, dan ga je toch gewoon een stuk zwaarder met je rollen? Weet je meteen of die 11,2 gram klopt....
 
Back
Top