afstelling carb.

Status
Not open for further replies.

DJ..Muxx.0r

Well-Known Member
Goedendag,

Ik heb een vraagje, mijn bougie is grijs.
Weet iemand hier iets op.

Ook rookt de scooter onwijs op volgas. (mistachtige rook)

Iemand eenig idee wat ik moet doen ?

Groeten, Muxx0r
 
Advertisement - register to remove this

is niet te zeggen..
we weten niet eens wat voor scooter je hebt en wat voor setup


Ik heb een speedfight 2 lc.

Alles ontgrenst. malossi variateur.

Alles is inoorde behalve dat hij rookt en dus ook nog steed wit blijft.

Ik ben nu van sproeier 76 naar 82 gegaan maar de kleur van de bougie is nog steeds grijs ? , Ik rij wel met een open filter. maar geen schuim of weet ik dat.

groeten muxx0r,
 
Die pauper filter weg of een veel grotere sproeier


:O !

Dat is minder maar hij rijd er wel mee is het slecht om zo te blijven rijden?

Het was namelijk een scooter met 70 alles er op en der aan maar ivm. de zomer wil ik weer standaart (80 - 90) rijden.

Ik heb geen geld voor nieuwe filter. Het komt er op neer dat ik een sproeier 100 ofzo in moet gooien ?

En zuipt dat niet extreem veel benzine ?

Gr. Muxx0r
 
Last edited:
Verbruik zal iets stijgen ja, maar niet schrikbaren veel.

Verder zal ik eens richting sproeier 90-100 gaan kijken.

En over een maand als je je salaris hebt ontvangen een fatsoenlijke filter aanschaffen, want dit is niks.

Het maakt meer herrie en zuipt meer, en bovendien is het nog schadelijk voor je blok ook omdat het veel eerder fijne stofdeeltjes doorlaat.
 
Verbruik zal iets stijgen ja, maar niet schrikbaren veel.

Verder zal ik eens richting sproeier 90-100 gaan kijken.

En over een maand als je je salaris hebt ontvangen een fatsoenlijke filter aanschaffen, want dit is niks.

Het maakt meer herrie en zuipt meer, en bovendien is het nog schadelijk voor je blok ook omdat het veel eerder fijne stofdeeltjes doorlaat.

Ja inderdaad alleen een std. dichte filter is goed ?

Maar hoe ken ik daar nou echt een power geluid uit krijgen ?

Gaten in boren heeft geen zin XD.

groeten, Muxx0r
 
Ik snap niet dat je per se zo'n 'hard' geluid wil. Je valt meer op, en je gaat er niks sneller door.
Ik zou persoonlijk liever een scooter willen die snel gaat, maar niet veel lawaai maakt. Toch veel leuker als er zo'n kabaalmaker naast je staat bij het stoplicht en je diegene er hard uittrekt of niet?
 
Ik snap niet dat je per se zo'n 'hard' geluid wil. Je valt meer op, en je gaat er niks sneller door.
Ik zou persoonlijk liever een scooter willen die snel gaat, maar niet veel lawaai maakt. Toch veel leuker als er zo'n kabaalmaker naast je staat bij het stoplicht en je diegene er hard uittrekt of niet?


Tja ik ben nog jong maarja ik ga wel sproeier kopen rond de 100 voor die open lucht en morgen of overmorgen dichte halen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top