Afstellen carb peugeot fox?

Status
Not open for further replies.

AdrenalinNRG

Power up your NRG!!!
[ir]http://img5.imageshack.us/img5/926/p4050021g.jpg[/ir]

rechts van de stationair schroef dat schijnt de luchtstelschroef te zijn.
aan de andere kant van de carb zit geen schroef oid.


Met deze carb heb ik nog nooit gewerkt maar vermoedde ik al dat dat de luchtstelschroef was, maar als je goed kijkt steekt hij niet uit.

Ik heb een hele gereedschapskar vol, met torq's en weet ik wat allemaal, maar is hier een speciale sleutel voor ? want dat lijkt me erg onwaarschijnlijk..

en tangetje is geen oplossing aangezien hij niet uitsteekt.

verder ga ik een andere gradenplaat erin zetten, heeft het zin om drukveer en/of trekveertjes te vervangen?

en weet iemand of een kickstart van minarelli erop past? want ik hoorde ergens van wel


alvast bedankt,
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Links onder van de stationairschroef he, dat goude ding ;)

Een minarelli kickstart past wel, alleen als je zo'n aluminium ding monteert trap je die spiebanen snel kapot omdat hij eigenlijk net ietsjes te groot is.
 
dit is geen platkop, kijk maar eens goed, je kan deze
niet verstellen dmv een schroevendraaier oid.

Buiten dat, ik heb nu een 58 erin gedaan (er zat een 50 in)
Nu wil hij vanzelf wegrijden maar als ik de choke helemaal inhoud loopt hij wel redelijk stationair (beetje hoog nog)
Ligt dit aan de luchtstelschroef of iets anders?

Als ik mijn hand op het gat van de luchtfilter houd (waar de 'begrenzer' zat) en ik speel een beetje dan loopt ie
op een gegeven moment mooi rustig stationair.

wat kan ik het beste doen?

en owja ik kwam er achter dat dell'ortho sproeiers uit een 17,5mm ook passen, klopt dit of zit hier een 'maar' aan?


bedankt allemaal!
 
je moet gewoon ff de luchtstelschroef dichter draaien dan krijgt hij wat minder lucht en loopt hij weer rustig gewoon ff beetje proberen (a)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top