afstellen carb zip 4t2v

zip50cc

Member
hoi. ik merk dat als ik op de choke aanrij dat me scooter dan veelste hoog in toeren rijd en ook op stationair veelste hoog staat. maar het lijkt als me choke uitstaat dat me scooter juist te laag in toeren staat op stationair en dan juist afslaat? ook heb ik tijdens het rijden soms dat het lijkt alsof die verzuipt en rijd de scooter plots 30. en als ik als in half gas rijd en hem dan helemaal open trek dat ik dan erg sputter voordat die vooruit komt. weet iemand wat dit misschien kan zijn. alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier/setup?
sproeier 80 malossi multivar 6.1 g rollen jamarcol uitlaat
Post automatically merged:

ik zat zelf misschien te denken dat het de stationair en de luchtmengel schroef is weet iemand de afstelling hiervan origineel? volgensmij was het stationair toch 1.5 keer draaien en luchtmengsel 2.5 keer?
 
de luchtschroef staat standaard 1.5 slag open. De stationair schroef is geen standaard afstelling voor. Dus die moet je sowieso zelf goed afstellen. Ook kan je de luchtstelschroef het beste afstellen waar jouw scooter het best op rijdt
 
Rijd hem eens goed warm.. dan zoek je met de luchtschroef de hoogste toeren op. En met de stationair schroef zorgen dat het wiel niet meer draait en hij goed terug in de toeren valt.
Koud afstellen heeft geen nut.
 
Back
Top