Afstellen SF3 70cc met 17,5 carb

erve156

Well-Known Member
Krijg mijn Speedfight 3 niet goed afgesteld.

70cc Airsal T6
Dellortoe 17,5 mm carb
Sproeier 86
Gasnaald pos onderste stand

Bij luchtschroef op de juiste stand (2 slagen uit), lopt hij redelijk hoog stationair.Als ik gasgeef pruttelt hij, us komt niet goed op toeren.

Wat te veranderen, de sproeier groter ?

Wie kan me helpen ?

Verder heb ik een vraag waat de slang van het orig. luchtfilter op aan moeten worden gesloten onder de buddy ...
 
Advertisement - register to remove this

Luchtschroef anderhalve slag open {1.5Slag} , Sproeiers proberen tot de Bougie Koffiebruin is.
zou de Gasnaald op middelste stand zetten en met sproeier iets omhoog gaan,
Lichtere rollen als je moeilijk tot niet op toeren komt, de slang van je luchtfilter moet naar ja carburateur toe
 
Hallo ,ik heb een SP2ac en heb er een airsel 70cc erop gezet ,het rare is dat hij alleen wel pittiger is geworden ik heb 2 17,5mm carb's en krijg ze beide niet goed afgesteld,de afstelling in de koppeling heb ik zwarte drukveer en ook .Zit zo aan de 65km ,maar ik heb hem nieuw erop gezet dus in rijden moet ook.
Heeft er iemand suggesties voor een goede afstelling.
BvD;R
Post automatically merged:

Hallo ,ik heb een SP2ac en heb er een airsel 70cc erop gezet ,het rare is dat hij alleen wel pittiger is geworden ik heb 2 17,5mm carb's en krijg ze beide niet goed afgesteld,de afstelling in de koppeling heb ik zwarte drukveer en ook .Zit zo aan de 65km ,maar ik heb hem nieuw erop gezet dus in rijden moet ook.
Heeft er iemand suggesties voor een goede afstelling.
BvD;R
 
Back
Top