Hallo ik ben vandaag en gister dus de hele dag bezig geweest met afstellen:LHet is al redelijk gelukt maar toch had ik nog wat vraagjes over deze afstelling, eerst mijn Setup + Afstelling info...
Scooter :
Peugeot Speedfight 2
Mijn Setup :
MHR Replica 70cc
MHR Multivar
MHR Fly Clutch
MHR Kevlar V-Snaar
MHR PowerFilter E5
Dell'Orto 17,5mm PHVA
Std. Membraam maar plaat stukje verder open
MHR Carbon Membraam Klepjes
Doppler Spruitstuk
Doppler Krukas
Doppler Powerbox (Op Spruitstuk)
Yasuni R
Carters Getuned (Inlaten vergroot, Spoelkant is groter + alles is gepolijst)
Afstelling :
Sproeier : 98
Gasnaald stand : stand 2 van 5 (meer benzine)
Luchtstelschroef : 2 slagen open
Rollen : 6,0 Gram
Shim : 1tje
Drukveer : MHR Geel
Trekveertjes : Omega Zwart
Is de Drukveer niet een beetje te slap, maar ik merkte wel dat die sneller ging met geel ipv. rood*D En kvind de rollen nog best zwaar voor deze setup, ja het is dan wel peugeot maar goed... En de Luchtschroef afstellen is bijna geen doen al doe ik 1,5 of 3 hij rijd net zo lekker... En de trekveren zijn die niet iets te strak of kan het nog strakker?? Want het is net alsof die na een tijdje veel sneller gaat blazen dan aan begin.. miss slappere veertjes?
En met sproeier afstellen had ik gedaan door luchtschroef 1,5 slag te zetten en gasnaald in het midden en bij 110 begon het te knettere meer en bij 95 was de kleur minder bruin en bij 100 knetterde het nog een beetje en bij 98 hoorde ik niks en de bougie kleur was mooi bruin dus is dit de goede sproeier denk ik...
Zijn er misschien nog wat Tips over mijn afstelling?