je hebt scoottuub gevonden!Bwoap is toch veel lucht en stotteren (trrrrr) teveel benzine?
Ik kan overigens gewoon rijden met beide sproeiers dus de bougie is gecheckt na tijdje rijden vol gas.
Hahaha lang lang geleden al.je hebt scoottuub gevonden!
Ik had er over heen gelezen en mijn post verandert in de tussentijd.De T6 is geen laagtoerige cilinder de gewone 70cc wel.
Witte drukveer heb ik mee gereden maar gas herpakken is dan veel minder (met welke rollen dan ook).
Rode trekveren zijn niet van malossi maar van ander merk (+ 2000 rpm), met de gele begint hij bij gasgeven meteen te rijden zonder eerst op toeren te komen, het geluid zoals in de video blijft hetzelfde alleen optrekken gaat veel trager (minder toeren).
De tuut in de luchtfilter is eruit omdat dat pijpje maar een doorgang heeft van een halve centimeter. Ik meende dat het bij de Neos veel groter was kon mijn vinger erin steken, dat is bij deze niet het geval, nog niet eens een pink.
Ja dat zou je denken he, met die luchtschroef ook zo, maar dat tuutje is echt te klein, met krijg je 0 power ook met kleinere sproeiers. Verder rijd hij ook perfect, bougie goede kleur alles. Kan het zijn dat dit tuutje begrensd is? Ik zal er eens een foto van maken.Ik had er over heen gelezen en mijn post verandert in de tussentijd.
Maar ik denk toch echt dat er teveel lucht in komt zonder dat tuutje op de luchtfilter,
wat niet eens heel gek is .
Als de luchtschroef helemaal dicht moet kan dat ook duiden op valse lucht ergens.Ja dat zou je denken he, met die luchtschroef ook zo, maar dat tuutje is echt te klein, met krijg je 0 power ook met kleinere sproeiers. Verder rijd hij ook perfect, bougie goede kleur alles. Kan het zijn dat dit tuutje begrensd is? Ik zal er eens een foto van maken.
Tevens nog even een update, met grotere sproeier (92/94) loopt hij helemaal voor geen meter meer en kan de luchtschroef nog steeds niet uitgedraaid worden. Dus teveel lucht kan het dan ook niet zijn toch?
Miss ff kijken of je met andere trekveren wat bereikt!Ik had nog de gedachtegang dat misschien de vsnaar toch te snel de koppeling in werdt getrokken dus ook even de rode drukveer erin gedaan met 4,5 g rollen weer. Er veranderd weinig alleen het toeren verloop naar de top is nog net wat soepeler, het mini dipje aan het einde is weg (was al nauwelijks merkbaar). Helaas het wegrijden blijf hetzelfde , 2 seconden niet op toeren willen komen en dan opeens bam weg.
Thanks maar heb al de zwaarste voor de ori koppelingMiss ff kijken of je met andere trekveren wat bereikt!
Tot hoeveel km per uur heb je dan een kleine dip?Thanks maar heb al de zwaarste voor de ori koppeling