afstel probleempje!!!!!!!

rallytuner

Well-Known Member
hallo,

Ik heb een stage 6 racing 50 cc gekocht en heb deze gecombineerd met de yasuni c16 uitlaat.

hoevaal gram rolletjes zou ik moeten nemen in de polini speed control,

en er zitten nu in mijn fly clutch zwarte trekveren van omega en een gele drukveer.

zou ik de gele drukveer dan ook om kennen zetten naar een rode

mvg desmond

Advertisement - register to remove this

testen testen testen :)

inc een c16 lust hij denk ik wel wat toeren :)
en of de rode drukveer nodig is.. zul je ook moeten proberen maar ik denk dat het wel meevalt..

begin rond de 4,5 gr rollen oid..
weet niet precies hoe het bij de dipcontrole zit ;)

je kan beter met een yas R rijden dan een c16, beter neem je een c20 aangezien een 50cc nooit het volume heeft om de c16 te vullen

en ik zou gewoon een rode drukveer nemen aangezien het een redelijke toerenbeukende cilinder is en rollen onge veer rond de 4/4.5 gr dan zal die wel redelijk goed afgesteld zijn op de rollen

idd , een c16 reageert juist andersom op een 50cc, draait juist minder toeren in verhouding. een c16 is een 70cc uitlaat , maar 1 met een vrij groot volume, dit komt vooral door de bocht.

je hebt overigens voor een 50cc setup een slechte vario en koppeling , beter koop je een Hebo koppeling oid en een goeie vario.

uitlaat zou ik iets van evo50 nemen oid.

drukveren ,rollen en trekveren is een kwestie van proberen, dus koop een paar setjes en ga aan het testen.

Back