afstel probleempje

golfwolf

Well-Known Member
kheb dus een bidalot s2 gekocht en trekken doet hij goed maar top ni
kheb polini speedcontrol vario met 5 gr gewichtjes in en 17.5mm carb met 98 sproeier erin en koppeling is hebo ma welke drukveer of trekveertjes daarin zitte weet ik niet
kdenk dak nu zo'n 70 75 ga maar volgens mij kan er meer uit te halen zijn hoor !!!

de setup :

70 cc polini corsa
17.5mm dellortho
malossi kelkje
doppler krukas
polini speedcontrol
hebo racekoppeling
ori riem

Advertisement - register to remove this

Weet niet wat je vertanding is, een jonge uit mn straat heeft, Malossi Sport 70cc/21mm Dell/malossi vario/hebo koppeling en een shot zijn top ligt hetzelfde als bij jou alleen hij heeft geen standaard vertanding erin

kweet het maar volgens mij is het de afstelling met trekveertjes en drukveer en gewichtjes
maar het probleem is dat ik niet weet wat het doet als ik een straffere drukveer of lichtere steek en bij trekveren ook

wat het doet weet niemand natuurlijk precies iedere scooter is verschillend maar zou gewoon eens wat proberen,hoor je hem echt toeren draaien of heb je zelf zoiets dat hij te weinig draait

in't optrekke maakt hij volgens mij zelf overtoeren maar rond de 65 70 maakt hij ook toeren maar iets te weinig naar zijn goesting pijsk
toen ik me die technigas eronder reed dan ging hij beter en bleef mooi in toeren draaien

Mina blok dus:

Knal er malossi gele drukveer in en probeer ong 4 gram rollen. Je sproeier zit waarschijnlijk redelijk in de goede richting. Trekveren neem dan hebo blauw en net niet op zijn zwaarst. Als je een dip hebt -> dipcontrol. Kan je een rode drukveer proberen. Dit is wel een redelijke afstelling om te beginnen.

Back