Afstel probleem...

Mark@Typhoon

Old member
Het onderwerp gezegt t al: een afstel probleem....

Ik wordt er nu echt een beetje gek van dus hoop echt dat jullie me ff kunnen helpen...

Ik ben dus al een dagje of 3 met me scoot bezig om m een beetje behoorlijk af te stellen..

Ik heb de hebo koppeling en ben met de groene en blauwe veertjes bezig... eerst reed ik met de groene veertjes en 22% drukveer en 3,7gram rollen, dat samen met een bewerkte luchtfilter... Maar mijn probleem was dat wanneer ik een bocht nam of ff gas terug nam me scoot onwijs moeilijk opgang kwam.

Dus ik dacht duidelijk een drukveer probleem want vanuit stilstand trekt i wel lekker..

Ik naar J-P-S toe en vertel me probleem aan Jarno, Jarno rade me aan een 82% drukveer van Malossi te nemen.. dus die genomen.

Thuis aangekomen en die drukveer erin gezet. Hij kwam bij stilstand niet lekker vooruit dus ik dacht andere veren, dus heb dit gedaan en merkte dat i met de blauwe veren op de slapste stand erg lekker trok en haast niet inzakte... maarrrr het zelfde probleem is er nog steeds! wanneer ik gas ff loslaat bv in een bocht en weer gas geeft dan pikt i me sloom en moeilijk op!!! :(

Hebben jullie tips voor me wat t probleem kan zijn??

Ik wordt er na 3 dagen echt gek van :|
 
Advertisement - register to remove this

Als je nou eens een concrete vraag zou stellen. Ik zal je even op gan helpen met wat wedervragen...

1. Wat voor vario?
2. Wat voor torque?
3. Wat voor cilinder enz.

Het probleem met gasten als jij is vaak dat ze helemaal niets weten over de technische staat van hun machine. Vaak komen ventje vragen of de boel afgesteld kan worden. Weet je wat wij dan eerst doen? Compressie meten. Vaak kan zo'n scooter helemaal niet afgesteld worden omdat ie 1pk levert...

Maar om weer effe ontopic te komen. Vertel over je scooter en je krijgt een zinnig antwoord...
 
Originally posted by Joor
Het probleem met gasten als jij is vaak dat ze helemaal niets weten over de technische staat van hun machine. Vaak komen ventje vragen of de boel afgesteld kan worden. Weet je wat wij dan eerst doen? Compressie meten. Vaak kan zo'n scooter helemaal niet afgesteld worden omdat ie 1pk levert...

Klopt, iets dat vaak zwaar onderschat wordt...
 
Originally posted by Joor
Als je nou eens een concrete vraag zou stellen. Ik zal je even op gan helpen met wat wedervragen...

1. Wat voor vario?
2. Wat voor torque?
3. Wat voor cilinder enz.


mmm.. Eigenlijkh hoef ik die vragen niet eens te beantwoorden want het staat in m'n profile ;) Maar doed je hebt wel gelijk.... Maar ik kan je me vreugde mededelen dat ik het gefixed heb :) was gewoon een rollenprobleem :s had er 3.7 in zitten en heb ff 4 gram erin gezet probleem opgelost...

Toch bedankt nog!
 
Back
Top