Dit heeft natuurlijk geen zin, std vertanding is voldoende. Aerox is erg zwaar bij de voorvork. Dus als je echt een beetje fatsoenlijk wheelies wil kunnen trekken neig je al naar een roze top of een polini corsa icm met iets van een 21mm carb en een leuke uitlaat.Booster/ slider vertanding maakt ook veel uit die is wat korter waardoor je meer trekkracht hebt.
Nee goed, maar was eerder een overdreven voorbeeld. Ik heb de dr70 al onderweg maar moet wachten met een grotere carb vanwege omstandigheden.. Kan ik ook weg komen met de standaard 12mm of niet? ik heb namelijk gehoord dat je dan je temp goed in de gaten moet houden omdat ie heel warm wordt.Maak je geen zorgen dat je met een teruglopertje al 120 gaat redden Dr70 19mm en een sito+ en je hebt een onopvallend wheelie apparaat
Ik heb nu een dr 70 onder mijn setup. Ben daarbij ook van 12 mm naar 19 gegaan, je merkt wel overduidelijk een verschil. Denk dat je het zelfs wel met idd een 22 mm kan doen.Mijn cilinder is een 2e handsje die al ingereden is, maar dan zal ik wachten met het monteren ervan totdat ik een grotere carb heb.
Welke raden jullie aan? Ik dacht zelf aan 19 of zelfs 22mm maar ik weet niet hoe erg dat mijn snelhe verhoogt en of het überhaupt wel thuis hoort op zo’n setup..
22 is een tik te groot, 19 is perfectIk heb nu een dr 70 onder mijn setup. Ben daarbij ook van 12 mm naar 19 gegaan, je merkt wel overduidelijk een verschil. Denk dat je het zelfs wel met idd een 22 mm kan doen.
Heb altijd al op n achterwiel gereden, wil het nu zonder trappers doenWat hebben mensen toch met wheelies? Dat is echt zo anno 90 er jaren.
Ah dus ik kan eerstvoorlopig wel wegkomen met de huidige 12mm die ik er op heb zitten, ik heb namelijk mijn budget voor onderdelen deze maand opgemaakt hahaIk heb nu een dr 70 onder mijn setup. Ben daarbij ook van 12 mm naar 19 gegaan, je merkt wel overduidelijk een verschil. Denk dat je het zelfs wel met idd een 22 mm kan doen.
Die van mij wel, weet niet of dat met elke 19 mm carb zo is.Heb altijd al op n achterwiel gereden, wil het nu zonder trappers doen
Post automatically merged:
Ah dus ik kan eerstvoorlopig wel wegkomen met de huidige 12mm die ik er op heb zitten, ik heb namelijk mijn budget voor onderdelen deze maand opgemaakt haha
@Jari2003joling Weet je ook toevallig of een 19mm met std luchtfilter en spruitstuk past?
Daarom dat er nooit profiel op je achterband zit.Heb altijd al op n achterwiel gereden, wil het nu zonder trappers doen
Ah dus ik kan eerstvoorlopig wel wegkomen met de huidige 12mm die ik er op heb zitten, ik heb namelijk mijn budget voor onderdelen deze maand opgemaakt haha
@Jari2003joling Weet je ook toevallig of een 19mm met std luchtfilter en spruitstuk past?
Zou ik mogen weten welke je hebt? wellicht dat ik dezelfde aanschafDie van mij wel, weet niet of dat met elke 19 mm carb zo is.
Ik heb volgensmij een naraku carb.Zou ik mogen weten welke je hebt? wellicht dat ik dezelfde aanschaf