YoloBearUnited
Snelle grasmaaier bestuurder
Titel zegt het al,
Ik zou graag mijn aerox iets geschikter willen maken voor wheelies alleen aangezien deze bijna dagelijks gebruikt wordt wil ik er geen dikke terugloop onder plempen waardoor mn scooter ineens 120 op de gps loopt. Heb er nu een sito uitlaat onder zitten en die houd ik graag (kreeg ik nieuw bij de scooter ) Deze is al wel ontgrenst.
Maar goed terug naar de topic, iemand voorstellen? Ik zat te denken aan iets met mijn vertanding te doen, er zit op het moment een std vertanding in en ik ben ook niet bekend met hoe en wat en de verhoudingen ed..
Daarnaast zat ik aan 70cc te denken maar weet niet hoe dat reageert met mijn huidige uitlaat en of het wel nut heeft/ waard is voor wat het is. Mocht een 70cc het waard zijn, wat valt dan aan te raden?
Zoals al duidelijk is ben ik nog nieuw op het hele fenomeen van echte scooter tuning, ik kan hem van top tot teen standaard opnieuw opbouwen maar tuning is voor mij een nog onbekende tak van sport. Ik hoop hier heel wat (nuttige en toepasselijke) kennis op te doen.
bij voorbaat dank voor het meedenken!
P.S. ik ben nieuw op dit forum dus als daar nog opmerkingen oid over zijn hoor ik het graag!
Ik zou graag mijn aerox iets geschikter willen maken voor wheelies alleen aangezien deze bijna dagelijks gebruikt wordt wil ik er geen dikke terugloop onder plempen waardoor mn scooter ineens 120 op de gps loopt. Heb er nu een sito uitlaat onder zitten en die houd ik graag (kreeg ik nieuw bij de scooter ) Deze is al wel ontgrenst.
Maar goed terug naar de topic, iemand voorstellen? Ik zat te denken aan iets met mijn vertanding te doen, er zit op het moment een std vertanding in en ik ben ook niet bekend met hoe en wat en de verhoudingen ed..
Daarnaast zat ik aan 70cc te denken maar weet niet hoe dat reageert met mijn huidige uitlaat en of het wel nut heeft/ waard is voor wat het is. Mocht een 70cc het waard zijn, wat valt dan aan te raden?
Zoals al duidelijk is ben ik nog nieuw op het hele fenomeen van echte scooter tuning, ik kan hem van top tot teen standaard opnieuw opbouwen maar tuning is voor mij een nog onbekende tak van sport. Ik hoop hier heel wat (nuttige en toepasselijke) kennis op te doen.
bij voorbaat dank voor het meedenken!
P.S. ik ben nieuw op dit forum dus als daar nog opmerkingen oid over zijn hoor ik het graag!