Aerox wheelie klaar maken?

QuinAerox

New Member
Hallo,

Ik heb een aerox met std 50cc blok. Die wil ik graag maken dat het hij zo snel mogelijk optrekt. Nu wil ik weten wat ik het best kan kopen en monteren qua rolletjes, trekveren, drukveer, sproeier en uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

Zoek richtlijnen op en vandaar finetunen.
iedere scooter is anders en niemand kan je dus zeggen wat je precies nodig hebt.
koop dus een rollen test set. verschillende drukveren en een trekveren set van mallosi.
Veel succes het is tijdrovend maar zeker lonend !
 
Zoek richtlijnen op en vandaar finetunen.
iedere scooter is anders en niemand kan je dus zeggen wat je precies nodig hebt.
koop dus een rollen test set. verschillende drukveren en een trekveren set van mallosi.
Veel succes het is tijdrovend maar zeker lonend !

Ah oke dan ga ik dat doen dankje. En wat zou dan de beste uitlaat voor std 50cc aerox zijn? Yasuni R?
 
..Jaa... Yasuni R is een heel goede uitlaat .

Wil je Wheelie`s maken ? dan zal je de Cilinder moeten vervangen voor een 50Cc snel , of een 70 Cc, met alleen je trekveren en drukveer aanpassen gaat dat niet lukken , zelf niet met een Yasuni.
 
..Jaa... Yasuni R is een heel goede uitlaat .

Wil je Wheelie`s maken ? dan zal je de Cilinder moeten vervangen voor een 50Cc snel , of een 70 Cc, met alleen je trekveren en drukveer aanpassen gaat dat niet lukken , zelf niet met een Yasuni.
op een standaard goed afgestlede aerox is dat zeker ook mogelijk.
Is wel wat moeilijker maar het kan wel
 
Back
Top