aerox vork revisie wilt niet lukken

Speedyrules

180cc koning
Voor we vertrekken, ja ik heb de how to van razma 5646815684 keer gelezen en ja ik heb de search gebruikt ;)

DUS

Door een lullig ongevalletje ben ik in de flank van een auto geparkeerd , weinig erg, alleen de binnenvorkpoten scheef , vork heeft dik 40.000km achter de kiezen dus revisie + nieuwe poten leek me wel aangewezen.

nu heb ik dus via de how to van razma op de SR vork het capje eraf gehaald, circlip eruit gehaald, bus en binnenveer dus ook en onderaan dat boutje los gedraait (note : boutje wilt er niet uit komen maar zit wel los !!!) , zodat alle olie kon ontsnappen.
Nu ben ik echter gestrand, ik heb er geen idee van hoe ik de binnenvorkpoot uit de buitenpoot krijg , heb hem ook al ondersteboven gehouden en met een rubberhamer op beide kanten een paar tikken gegeven ni de veronderstelling dat er nog iets uit zou komen maar dat is dus niet het geval

Moet er nog iets uit en zo ja hoe krijg ik dat eruit gezien er niets meer uit wilt :)

iemand tips ? :?

P.S. 1 : als er nog een bus oid uit moet , de bovenkant (onder het kroonstuk) van de binnenpoten zijn scheef , dus is het dan best dat ik dat eraf zaag oid ?

P.S. 2 : Hoeveel cc olie moet er in de vork en hoeveel cc KAN erbij om hem iets stugger te laten veren ? ik heb geen onderhoudsboekje gezien de vork onder een BW's next gen zit :)
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top