Aerox verlichting.

Jordy Rossi

Well-Known Member
Hey!

Als ik mijn aerox start dan gaat het achterlicht vanzelf aan, en het rem licht/knippers doen het meestal niet. Licht eraan hoe en wat. Dan doet alles het, Electrische start,knippers enz. En dan opeens niks of het achterlicht blijft hangen.

Alvast bedankt.

Jordy.

Advertisement - register to remove this

kan ik hier ook mijn vraag stellen zonder een aparte topic aan te maken?

Bij mij doet het remlicht het de ene keer wel en de andere keer niet, wat kan dit zijn?

Het "achterlicht" blijft hangen? Als een scooter niet loopt KAN deze helemaal niet branden... dus je remlicht brand gewoon constant :!

Als je remlicht blijft branden, dan zijn de schakelaars te "los" aangedraait.. hier hebben heel veel aeroxjes last van..
moet je of proberen ze strakker aan de draaien of idd te vervangen. :)

Als je remlicht blijft branden, dan zijn de schakelaars te "los" aangedraait.. hier hebben heel veel aeroxjes last van..
moet je of proberen ze strakker aan de draaien of idd te vervangen. :)
Mja meestal kunnen ze niet strakker... ik heb zelf een veertje tussen het olie pompje en de inkeping van de hevels gedrukt.

Ik heb eigenlijk ook een vraagje over de verlichting!
Ik wil mijn oranje ledjes in mijn knipperlicht vervangen door blauwe ledjes!
Dit is bij de achterste 2 gelukt!
Maar als ik het kapje van mijn knipperlicht voor losdraai, is het normaal gesproken zo dat ik de ledjes alleen maar hoef in te drukken en dan te draaien en dan is hij eruit. maar dit is bij mij niet het geval hij zit namelijk muurvast.
Iemand een idee hoe ik dat ledje er alsnog uit kan halen om hem door een blauwe te vervangen?? Thanks

Back