Aerox 70cc Verlichting problemen

AeroxBeunhaas

New Member
Beste leden,

Ik ben nu ondertussen al +/- 1,5 weken aan't kloten om me knipperlichten werkend te krijgen op me Aerox.
Het gaat om Led knipperlichten voor (Normale locatie) en de achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
Heb alles aangesloten zoals hoe het hoort (Naar mijn weten)

Dit zijn de led verlichtingen die ik werkend probeer te krijgen:

Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten:


Led knipperlichten voor:



Het volgende werkt:


-Remlicht
-Kenteken verlichting
-Rechter knipperlicht achter
-Rechter knipperlicht voor

Wat dus niet werkt:

-Linker knipperlicht achter
-Linker knipperlicht voor

Het gaat hier om een 70cc Aerox uit 2007, en ben een beetje radeloos aan't worden aangezien ik van alles heb geprobeerd en vervangen heb.
In het begin dacht ik dat het aan de kabelboom lag, aangezien de vorige eigenaar erin heeft lopen knippen (Denk zelf voor een digitale teller), heb dus een gloednieuwe kabelboom aangeschaft, alles overgezet en wezen testen of het dan wel werkt, tot mijn verbazing dezelfde effect, links doet nog steeds niks...
Heb de rechter kabels omgezet met links, en links werkt dan wel, dus dan neem ik aan dat de leds gewoon werken en goed aangesloten zijn.



Misschien dat iemand nog een tip heeft of beter... de oplossing :)

Het volgende heb ik vervangen:

- Knipperlicht Relais voor Led
- Weerstanden gemonteerd (Als extra om te testen of het dan werkt, behalve op het achterlicht, het plaatsen van een weerstand op een achterlicht met geintegreerde knipperlicht weet ik niet waar ik de weerstand moet plaatsen)
- Spannings Regelaar
- Linker stuurschakelaar
- Nieuwe kabelboom
- Nieuwe Accu

Mocht er iets onduidelijk zijn laat me weten
 
Advertisement - register to remove this

ik heb dus precies het zelfde links werkt niet.. al heb ik het wel met de orginele verlichting... en ook dus al van alles vervangen... als ik het knopje in houd dan zie je ze soms wel alle 4 aan gaan.. dus je zou zegge hij krijgt stroom.. nieuwe schakelaar er tussen en knipper relais alles in gespoten met contact reiniger maaar tot nu toe nog steeds bleh
 
Beetje laat, maar heb je misschien ook je stuurschakelaar vernieuwd?
Deze is op één of andere manier verkeerd geschakeld, ik heb er ook meerdere besteld (niet origineel) en telkens deed links het niet.
Nu had ik de oude originele nog waarvan de behuizing kapot was, heb de oude bedrading op de nieuwe schakelaar gesoldeerd en nu werkt het wel, de stekkertjes verwisselen op de aansluiting is natuurlijk ook een optie.
 
Back
Top