Ik ben al enige tijd aan het worstelen om verlichting op mn aerox te krijgen. Hierbij de situatie: ik heb een aerox met race ontsteking, dus geen lichtspoel, met een nieuwe (na 2004) kabelboom. Verder heb ik alleen de spanningsregelaar aangesloten. owja, zowel de kabelboom als de spanningsregelaar zijn nieuw, verlichting heeft hiervoor gewerkt dus er is niets stuk. de knipperlichten en claxon werken al wel, maar de verlichting en remlicht nog niet.
nu had ik een schema gevonden voor de oude kabelboom om de plus door te lussen vanaf de remlichtschakelaars, maar op het moment dat ik dit doe klapt de zekering. heeft er iemand een howto hoe ik de kabelboom moet doorlussen om de verlichting en remlicht werkend te krijgen op de accu?
nu had ik een schema gevonden voor de oude kabelboom om de plus door te lussen vanaf de remlichtschakelaars, maar op het moment dat ik dit doe klapt de zekering. heeft er iemand een howto hoe ik de kabelboom moet doorlussen om de verlichting en remlicht werkend te krijgen op de accu?