Aerox , verlichting , elec start.

Burnoutje

Well-Known Member
Ik heb een vraag , bij me aerox , dan zet ik me knipperlicht aan , dan branden ze ff allebei tegelijk , en dan zijn ze uit , dit duurt nog geen seconden. Wat kan hier aan liggen?

Ook heb ik een vraag , zodra ik me elec start indruk , hoor ik een soort stroomgeluidje , en na een paar keer is me zekering doorgebrand, waar ligt dit aan?


Gr Jeff
 
Advertisement - register to remove this

Me scooter is 2dehands ,

Nu heb ik het relais veranderd , en zodra ik naar rechts knipperlicht aandoe , dan knipperen allebei me lichten , doe ik het naar links , gaan ze allebei uit , komt dit omdat misschien me draden verkeerd aangesloten zit? dit weet ik dus niet..

Ook toen ik me stuurkap er weer op wou zetten , ging het kabeltje los bij me remhendel , het kabeltje die een signaal doorgeeft als ik rem.
Ik sluit deze weer aan , maar ik denk dat ik iets te hard aan het kabeltje heb getrokken omdat ik hem er niet goed opkreeg , dus ik zette me contact aan , en me hoofdzekering bij me accu lag eruit , wat kan ik hier aan doen?

Mvg Jeff
 
Last edited:
Ondertussen heb ik het een en ander weer aangesloten.

Knipperlicht lukt nog steeds niet , dus ik weet niet wat daarmee aan de hand is.

Momenteel heb ik me remlichtkabel bij me remhendel er weer in gedaan , en nu heb ik ook gezien dat er een soort drukknopje aan die dradenbos zit , zodra je die indruk , gaat de remlicht uit , en zodra je het knopje uitgedrukt laat , dat het lampje dan brandt , maar zodra ik dan me draden aan me remlichtschakelaar aansluit , gebeurt er niks , dan is me licht gewoon uit en als ik rem gebeurt er niks.

Wat kan ik hier voorderest aandoen?

Graag snelle reactie.


Mvg Jeffrey
 
Back
Top