1 kleine tip.
De P1 vario is SUPER goedkoop, met een reden.
De nieuwe lading van P1 vario's, 2008 -> hebben een klein opstaand randje bovenaan de glijbaan.
Gewoon een ruw randje die niet strak is afgewerkt. Maar dit zorgt er wel voor dat als jij op topsnelheid rijd, dat je rollen slijten als een gek.
Hoe los je dit nou op? Nou, simpel. Je pakt een stukje schuurpapier - korrel 240 of iets dergelijks (werkte prima voor mij, dus nee jongens je hebt geen korrel 2000 nodig)
En je schuurt het kleine randje gewoon weg, is letterlijk een werkje van ongeveer 10 minuten. Daarna heb je erg lang plezier van je P1 vario want dat ding is rete sterk.
Om je vario te vervangen ben je ook een stukje gereedschap nodig, een varioblokkeersleutel, dit om je vario te blokkeren zodat je die moer los kunt draaien.
Ik neem aan dat je wel ring/steeksleutels hebt
Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar
De P1 vario is SUPER goedkoop, met een reden.
De nieuwe lading van P1 vario's, 2008 -> hebben een klein opstaand randje bovenaan de glijbaan.
Gewoon een ruw randje die niet strak is afgewerkt. Maar dit zorgt er wel voor dat als jij op topsnelheid rijd, dat je rollen slijten als een gek.
Hoe los je dit nou op? Nou, simpel. Je pakt een stukje schuurpapier - korrel 240 of iets dergelijks (werkte prima voor mij, dus nee jongens je hebt geen korrel 2000 nodig)
En je schuurt het kleine randje gewoon weg, is letterlijk een werkje van ongeveer 10 minuten. Daarna heb je erg lang plezier van je P1 vario want dat ding is rete sterk.
Om je vario te vervangen ben je ook een stukje gereedschap nodig, een varioblokkeersleutel, dit om je vario te blokkeren zodat je die moer los kunt draaien.
Ik neem aan dat je wel ring/steeksleutels hebt
Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar