Aerox TNT Cillinder

BerBer

Well-Known Member
Hallo bij easyparts heb ik een TNT cilinder gezien voor net 50 euro. Maar mijn vraag was is t een goede cilinder voor t geld?
Want per dag rij ik best wel veel.
Me setup is STAGE6 Uitlaat
prop en vario eruit maar voor de rest niks aan gedaan.
Top ligt nu rond de 80km/h en hoe hard gaat ie met 50snel dan?

Groet:#
 
Advertisement - register to remove this

dat kleine beetje afwerking heeft iig niks te maken met stotteren oid..

daardoor loopt het verder prima , ik denk eerder dat er iets anders aan de hand was , zoals lekkerij met pakkingen oid..
 
Heey ik heb weer ff een vraagie;
Ik heb bij easyparts een 70cc lc barikit voor aerox gezien voor 104 euro8P is dat wat?:winner: heeft t goede prestaties en/of welke is beter voor ong dezelfde prijs?
 
Kerel wat doe je moeilijk, als je het forum een beetje afzoekt lees je alleen maar goede verhalen over een dr70 van mischien een tientje duurder. De keuze lijkt me dan toch snel gemaakt;).
Jaa :# kan iemand hier ff reacties geven wat 'jullie' over de dr70 vind? en waar kan je m kopen voor 120euro ofzow?:#en hoe hard ligt de top ong met de prop en vario eruit? met gianelli shot?

en maakt ie ook zoveel geluid als een normale 70?
 
Jaa :# kan iemand hier ff reacties geven wat 'jullie' over de dr70 vind? en waar kan je m kopen voor 120euro ofzow?:#en hoe hard ligt de top ong met de prop en vario eruit? met gianelli shot?

en maakt ie ook zoveel geluid als een normale 70?
Een 70cc cilinder zal altijd iets meer geluid maken dan een originele cilinder. Het scheelt niet veel, maar het is een iets donkerder geluid.
Een DR70 doet uit de doos zo'n 90km/h maar wel met een behoorlijk koppel (= trekkracht) wat dus een stuk leuker loopt dan een 50cctje...
Verder is met jouw uitlaat geen enkele 50cc cilinder sneller dan een originele.
 
Back
Top