Net weer gecheckt is gestopt met lekken na half uur. Zit nog wel benzine in. Links onderkant lekt hij. Vrienden van me zeggen verschillend dat dat wel me luchtfilter is of nietNet scooter voor het eerst weer gestart. Startte na 1x kicken. Zette hem net uit na gereden zie ik een hele plas benzine en komt er benzine lekken uit de luchtfilter. Wat kan dit zijn en hoe kan ik het oplossen?
Met achter de computer blijven zitten gaat het niet opgelost worden!Vlotternaald eens checken
Ik weet niet precies waar de vlotternaald zit. Kan je misschien beetje uitleggen waar die zitMet achter de computer blijven zitten gaat het niet opgelost worden!
Denk het wel dan, ligt natuurlijk aan of t druppelend lekt of gewoon stroomtNa een half uur gestopt met lekken.
Tank nu leeg ?
Denk het wel dan, ligt natuurlijk aan of t druppelend lekt of gewoon stroomt
Nee tank is nog best volNa een half uur gestopt met lekken.
Tank nu leeg ?
Hij stopte gwn opeens met druppelenNee tank is nog best vol
Tuurlijk stopt hij met druppelen als de vacuum-kraan zijn werk doet, dit wil echter niet zeggen dat je probleem verholpen is.
Volgende keer als je weer gereden hebt en je parkeert de brommer ergens begint het hele spel opnieuw.
Benzine die nog in de brandstofslang zit, loopt langzaam de vlotterkamer binnen als de vlotternaald de toevoernippel niet (volledig) afsluit.
Als de vlotterkamer vol is begint deze langzaam over te lopen en te lekken zolang er nog benzine in de brandstofslang en eventueel opgenomen
Tuurlijk stopt hij met druppelen als de vacuum-kraan zijn werk doet, dit wil echter niet zeggen dat je probleem verholpen is.
Volgende keer als je weer gereden hebt en je parkeert de brommer ergens begint het hele spel opnieuw.
Benzine die nog in de brandstofslang zit, loopt langzaam de vlotterkamer binnen als de vlotternaald de toevoernippel niet (volledig) afsluit.
Als de vlotterkamer vol is begint deze langzaam over te lopen en te lekken zolang er nog benzine in de brandstofslang en eventueel opgenomen brandstoffilter zit.
bedankt voor je reactie! Dus me vlotternaald beter afstellen. Hier heb ik nog een foto van waar het druppelen was. Je kan het alleen niet goed zien. Kon geen filmpje erin doenTuurlijk stopt hij met druppelen als de vacuum-kraan zijn werk doet, dit wil echter niet zeggen dat je probleem verholpen is.
Volgende keer als je weer gereden hebt en je parkeert de brommer ergens begint het hele spel opnieuw.
Benzine die nog in de brandstofslang zit, loopt langzaam de vlotterkamer binnen als de vlotternaald de toevoernippel niet (volledig) afsluit.
Als de vlotterkamer vol is begint deze langzaam over te lopen en te lekken zolang er nog benzine in de brandstofslang en eventueel opgenomen brandstoffilter zit.
Aerox2takt said:Aerox start niet en verzuipt de hele tijd
Dit gebeurd dus al tijdens het rijden, vloeibare benzine wordt zo het motorblok in gezogen, by the way het is een 2-takt veronderstel ik uit TS zijn naam dus deze heeft geen kleppen.kijk hier wel naar want de benzine kan ook de andere kant op en dan loopt je motor vol als je inlaat klep openstaat toevallig.
Je kunt het inderdaad niet goed zien, wat ik wel kan zien is dat er net geen planten groeien op je motorblokje.Hier heb ik nog een foto van waar het druppelen was. Je kan het alleen niet goed zien.
Dat had ik even over het hoofd gezien, Inderdaad onbelemmerd vollopen dusby the way het is een 2-takt veronderstel ik uit TS zijn naam dus deze heeft geen kleppen.
En als de naald te toevoer afsluit wat moet ik dan doen?Niet afstellen , maar kijken of de naald de toevoer afsluit. Als je zomaar wat aan de vlotter gaat buigen heb je een hoop ellende straks.
Benzine loopt waarschijnlijk richting luchtfilter door de aanzuigslang die van het filter komt. kijk hier wel naar want de benzine kan ook de andere kant op en dan loopt je motor vol als je inlaat klep openstaat toevallig.
Lijkt wel een wietplantage johDit gebeurd dus al tijdens het rijden, vloeibare benzine wordt zo het motorblok in gezogen, by the way het is een 2-takt veronderstel ik uit TS zijn naam dus deze heeft geen kleppen.
Post automatically merged:
Je kunt het inderdaad niet goed zien, wat ik wel kan zien is dat er net geen planten groeien op je motorblokje.
Een schoonmaakbeurtje zou geen ovebodige luxe zijn!
En nu lekt er geen benzine meer?Toevallig van het weekend op aanraden/oplossing van dit forum hetzelfde gedaan.
Behuizing en de zitting van de vlotternaald schoon maken met een wattenstaafje en beetje cleaner ronddraaien.
Vlotternaald en asje ook hiermee schoon gemaakt.
Alles goed uitgeblazen.