This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
we zijn momenteel bezig met
- een monoseat te maken
- z kappen aan achterkappen maken
- voorkap nog wat bewerken
zodra we pics hebben posten we deze

Uhm, vind je dit wat bewijzen dan? Ik kan op zulke filmpjes echt niet zien dat het vlamt hoor... Geef mij maar een 150meter tijd of zo.. Filmpjes zeggen me geen hol. Extreem is het zoiezo nog niet..

Enrico@Sprinter said:
Uhm, vind je dit wat bewijzen dan? Ik kan op zulke filmpjes echt niet zien dat het vlamt hoor... Geef mij maar een 150meter tijd of zo.. Filmpjes zeggen me geen hol. Extreem is het zoiezo nog niet..

Mjah , maar het is toch beter als niets he

Pfew wat een topic zeg. Iedereen wil toffer zijn dan de ander heb ik het idee. Vooral de belgen onderling.
Ivm de scores, eindeloze discussies. Imo kan je een score alleen vergelijken als er op dezelfde bank gemeten word onder dezelfde omstandigheden. Dus allemaal naar een meeting met testbank en kijken wie het hoogste scoort.
Ik heb zelf ook wel een grafiek met een piek van 25pk, gave score maar het gaat mij erom een zo strak mogelijke grafiek te hebben met power van 0-120km/u ipv bij 80km/u veel vermogen en verder niks.
Verder een leuke scoot met leuke plannen. In plaats van op de feiten vooruit te gaan lopen zou ik het ding lekker afmaken en je vorderingen posten. Motorisch bewijst hij zichzelf wel/of niet als je hebt gebankt met Vinni.
Suc6 ermee.

hier ben ik het nu helemaal mee eens!

goed bezig robbie!!

groeten bastaaa

Vandaag ff wezen banken @ VRC

er gaat wss weer een discussie losbarsten over de juistheid van de bank maar dit zijn de resultaten van vandaag !

Binnengekomen met 13 ... pk

Last edited:
Rooienaar said:
Slechte carters, kinderen? :? Slecht aangepast of heeft het er nix mee te maken?

Maar ziet er goed uit iig :*

lees het topic even door ! zul je der wel achterkomen wrm dat dat er bij staat

eve said:
Vet moet er nog wat aan gebeuren kwa afstellen nu?

ja zeker wat nog gedaan moet worden is

-gewichten nog beter
-roter goed zetten
-carbu goed afstellen
-spruitstukje tunen

dus nog veel te doen en nog hopen dat er nog wat meer uit de bus gaat komen kan enkel nog maar beter gaan nu

DJaex said:
jah dan nog snap ik het niet echt robo leg eens uit. Kbedoel die Carters zijn toch door VRC bewerkt?

carters zijn idd bewerkt door vrc maar enkel mensen vonden dat het slecht gedaan was zo ze konden zien op de pic er waren enkele ook die zijden dat het niet ging presteren en dergelijke mja het bewijs staat er en het gaat enkel nog beter worden

robo5 said:
Vandaag ff wezen banken @ VRC

er gaat wss weer een discussie losbarsten over de juistheid van de bank maar dit zijn de resultaten van vandaag !

Binnengekomen met 13 ... pk

Slaagt alles behalve tegen he ;-)

Wat ik echt totaal niet snap is dat er een grafiek bijstaat van een Twins scoot op een meeting in Lint. Zet er dan 1 van de 2 grafieken bij van 20,5pk die in speelmansplaten behaald zijn, dan zie je dat je nog wat te doen hebt voor je de "max" berijkt.
Verder over jullie manier van meten. Bij 80km/u komen jullie eindelijk in het gebied waar hij zijn meeste power levert (wat ik persoonlijk vreemd vind, maargoed zou kunnen) maar vervolgens breek je voor de 100km/u de test al af... Waarom in godsnaam, zeker de groene lijn in de grafiek had nog wel door kunnen klimmen.

hij is nog niet afgesteld hoor was mar eens voor de lol op de bank gezet het afstellen moet nog komen vinny had de grafiek van twins erbij gezet om te laten zien dat zij een betere curve hebben mja kijk hij moet nog afgesteld worden er moet nog wel wat gebeuren twas maar voor een voorbeeldje moet je niks anders van denken

of ben je nu sneller als de witte zip van de beer ??
want dat is de score van zijn scoot die op de grafiek staat

KnaPuH said:
of ben je nu sneller als de witte zip van de beer ??
want dat is de score van zijn scoot die op de grafiek staat

mja weet et niet echt ze blokje moet nog eerst eens deftig afgesteld worden je kunt dat ook zien he de grafiek moet nog veel beter mja of we sneller zijn da zeg ik niet we zullen wel eens zien op een meeting he greetz

Status
Not open for further replies.