This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
Je kan ook zeggen: Waarom ga je met Elf brandstof rijden? Denk je dat het beter is? Denk je dat je met normale 98 octaan brandstof niet aan de scores komt die de rest van de Benelux wel haalt? Rijd je altijd met Elf omdat je het beter voor je motor vind? Of is er misschien nog een andere reden?

Ik ben wel benieuwd iig

voor de prestaties doen we het zeker niet tis voor de motor meer hoef je er niet achter te zoeken

Prestaties zijn er met gewone 98 brandstof ook !

zie grafiekje

en wat als je nu benzine gebruikt die ook gebruikt wordt bij bv de rallycross. het octaangehalte daarvan is veel hoger en kost 3€/liter dacht ik.

is dat beter of niet?

robo5 said:
Prestaties zijn er met gewone 98 brandstof ook !

zie grafiekje
Om zijn doel te berijken waar het eerder over ging mist hij nog een kleine 3pk. Suc6 met het vinden
Ben je alweer op de bank geweest? Want een ontsteking goedzetten en rolletjes wisselen moet toch wel gelukt zijn nu...

Mol said:
Om zijn doel te berijken waar het eerder over ging mist hij nog een kleine 3pk. Suc6 met het vinden
Ben je alweer op de bank geweest? Want een ontsteking goedzetten en rolletjes wisselen moet toch wel gelukt zijn nu...

nee nog niet opnieuw gebankt !
nu een beetje bezig met het optische , freeswerk , hier en daar wat plamuur !

je zult het wel zien dat er gebankt is

Vandaag weer ff verder gedaan aan de rox !

* Inlaat aangepast
* Carbu gepolijst

* Waterpompdeksel bewerkt ( nog niet af )

nog ff pics genomen van eerder vericht plamuurwerk morgen weer ff verder schuren ! en in de spuitplamuur zetten !

Last edited:
Spasta said:
ziet er goed uit maar waarom gebruikt gij geen bumperplamuur? die is veel elastischer

Ten 1ste : gij weet percies ook alles beter he zoon, eerst over demper van c21 en nu over plamuur 8P8P8P

Ten 2de : das genen bumper he dochter !

Spasta said:
ziet er goed uit maar waarom gebruikt gij geen bumperplamuur? die is veel elastischer

Denk ni da da bumpers zijn eh 8P

vorige kappen van vorige rox ook zo bewerkt en geen problemen gahad met de plamuur dus zal wel lekker strak blijven +pippi+

{! nu terug ontopic !!!

afcbf said:
Ten 1ste : gij weet percies ook alles beter he zoon, eerst over demper van c21 en nu over plamuur 8P8P8P

Ten 2de : das genen bumper he dochter !

Ik weet zeker nie alles beter en da zeg ik ook nie maar er zijn nog wel meer mensen die denken dat een c21 maar met 1 demperuitvoering te krijgen is.

Het is toch ook nie omda het geen bumper is da het nie gaat eh.
remmenreiniger kunde toch ook gebruiken om uw blok proper te maken.

Iets wat onder spanning komt te staan en wat van plastic is kunde veel beter plamuren met bumperplamuur. ik weet niet of gij iets van carrosserie afkent en of ge ooit in carrosseriebedrijven komt?

Ga er maar eens kijken en dan ziede het zelf.

robo5 said:
Denk ni da da bumpers zijn eh 8P

vorige kappen van vorige rox ook zo bewerkt en geen problemen gahad met de plamuur dus zal wel lekker strak blijven +pippi+

{! nu terug ontopic !!!

Toon ik aan dat het altijd mis gaat dan? NEE idd en zoals ik net zij. het is niet omdat het geen bumper is dat er niet zo'n plamuur op kan om scheuren en bartsten te voorkomen.

dat is toch ontopic want het gaat over een kap van zijn scooter die hij geplamuurd heeft.

Status
Not open for further replies.